Автомобілі доїхали до нового рекорду — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Автомобілі доїхали до нового рекорду

Казна та Політика
2073
В липні автопродажі в Україні встановили черговий рекорд року - понад 15,2 тис. автомобілів. Проте за підсумками семи місяців вони впали майже на 14%. Найбільше за цей час знизилася частка лідера - російських ВАЗів. На думку експертів, вже наступного року марка може поступитися першим місцем на ринку.
В липні в Україні було продано рекордну кількість нових автомобілів - 15,25 тис. (+15,32% до липня минулого року), йдеться в звіті інформаційно-аналітичної групи AUTO-Consulting. Продажі зростають другий місяць поспіль, причому досі рекордним був показник червня - 14,167 тис. "Правда, в серпні продажі зазвичай гірше, ніж в липні, потім можна розраховувати на черговий рекорд у вересні", - відзначає генеральний директор AUTO-Consulting Олег Омельницький.
Незважаючи на зростання автопродажів в останні декілька місяців, за підсумками січня-липня вони знизилися на 13,77%, до 82,6 тис. Найбільше - з 19,92% до 14,02% - за цей період впали продажі бренду, що найбільше продавався в Україні - ВАЗ. "ВАЗ здає позиції, у них досить застарілий модельний ряд, - вважає Омельницький.- Крім того, важко пояснити клієнту, чому Lada Priora коштує близько 90 тис. грн., тоді як Ford Focus - близько 119 тис. грн." На його думку, потенціал зростання частки бренду за рахунок дешевизни вичерпаний: "ВАЗ знаходиться в конкурентній ніші з Daewoo, Hyundai та іншими іномарками. Тому, думаю, вже наступного року ми станемо свідками битви за перше місце".
За підсумками семи місяців удалося поліпшити свої позиції на ринку корпорації "Укравто". Частка ЗАЗ зросла з 5,32% до 8,84%, Kia - з 3,68% до 5,82%. Зростання автопродажів ЗАЗ багато в чому викликане початком продажів частини автомобілів Daewoo під власним брендом. Збільшення ж частки Kia пов'язане зі зміною дилера в Україні, вважає директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. У 2009 році Kia Motors розірвала відносини з корпорацією "Богдан", яка впродовж останніх 13 років була її офіційним дистриб'ютором в Україні. Новим партнером Kia стала "Укравто". "Останніми роками 'Богдан' робив ставку в основному на Hyundai, не приділяючи достатньої уваги просуванню Kia. Але після того, як бренд Kia був включений до продуктового портфеля найбільшого українського автодилера, це не могло не позначитися на його продажах", - говорить Назаренко.
Окрім ЗАЗу і Kia, істотно наростив свою присутність на ринку Renault. Частка бренду зросла з 1,23% до 5,02%. У AUTO-Consulting пояснюють це виведенням на ринок нових моделей, а також програмою кредитування, що дозволяє купувати автомобілі на умовах фінансового лізингу.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас