Лідером російського рекламного ринку стала Procter & Gamble — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Лідером російського рекламного ринку стала Procter & Gamble

197
Компанія Procter & Gamble, за даними дослідження компанії TNS Media Intelligence, зайняла в першому півріччі 2010 року лідируючі позиції в трьох сегментах російського рекламного ринку. Результати моніторингу наводяться на рекламному порталі AdIndex.
За даними дослідження TNS, трійка лідерів рекламодавців на ТБ в 2010 році залишилася незмінною. Як і рік тому, лідерами російської телевізійної реклами стали Procter & Gamble, яка збільшила обсяги розміщення на 36 відсотків, Unilever, а також L'Oreal.
На ринку друкованої реклами (регіон Москва з врахуванням національного розміщення) за обсягом розміщення реклами у форматі A2, навпаки, лідирує компанія L'Oreal, потім іде Procter & Gamble і автомобільна компанія Mercury. У зовнішній рекламі столиці Procter & Gamble зайняла третій рядок рейтингу, розмістивши 3463 рекламні конструкції. На перше місце аналітики поставили компанію Nestle, яка значно підвищила кількість рекламних розміщень: з 1086 в 2009 році до 6122 в 2010.
Портал відзначає, що в першому півріччі 2009 року лідером в секторі зовнішньої реклами став уряд Москви, який розмістив 5499 рекламних конструкцій. Цього року комерційні організації поліпшили свої позиції в рейтингу, що, на думку експертів TNS, свідчить про зниження впливу кризи на рекламний ринок.
В цілому, результати дослідження показали, що російський рекламний ринок почав відновлюватися. Так, в липні поточного року медіаагентство ZenithOptimedia зробило прогноз, згідно з яким в 2010 році ринок реклами в Росії може зрости на 12 відсотків до 227,6 мільярдів рублів.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас