78% українців дратує реклама — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

78% українців дратує реклама

2952
В той час, як реклама в пресі і на білбордах дратує лише 3% українців, телереклама викликає негативні емоції в 78%, пише газета "Сегодня" із посиланням на дослідження компанії TNS Ukraine.
53% українців, як тільки починається рекламний блок на ТБ, одразу перемикають канал. 26% йдуть на кухню. Покірно дивляться рекламу лише 14% опитаних. 11% дивляться, але при цьому обурюються і обурюються. І лише 1% записують інформацію із корисної їм реклами. Втім, як свідчить практика, перемикаючись на інший телеканал, телеглядач найчастіше потрапляє знову ж таки на рекламний блок.
"Дійсно, при плануванні кампанії рекламні агентства прагнуть побудувати графік так, щоб ролик клієнта виходив на різних каналах з невеликою різницею в часі, скажімо в 10-15 хвилин. Адже немає гарантії, що телеглядач, що входить в цільову аудиторію, дивиться саме цю передачу або не перемкнув канал", - пояснила медіа-менеджер РА "Десятка" Тетяна Діденко.
"Данф закономірні. Телереклама дратує тому що вклинюється у внутрішній комфорт глядача, коли він дивиться, наприклад, фільм. А газетна і зовнішня реклама сприймається просто як частина навколишнього світу і тому сприймається спокійно", - вважає Артем Біденко, глава Асоціації зовнішньої реклами.
Тим не менше, рекламники упевнені, що ТБ-реклама безсмертна. "В Україні, як і у всьому світі, не буде скорочення ринку ТБ-реклами. З простої причини - ТБ дає рекламодавцеві можливість максимально охопити аудиторію за найдешевшою вартістю контакту в порівнянні з іншими медіа (висока вартість роликів окупається величезною аудиторією. - авт.)", - зазначив керуючий директор Media Direction Ukraine Костянтин Ніков.
За результатами опитування TNS Ukraine, реклама на радіо дратує 5% опитаних, нестандартна (наприклад, розсилка листів в поштові скриньки) - 11%. Найменш дратівливою українці вважають нестандартну рекламу (28%) і рекламу в пресі (27%).
Зазначимо, за результатами щомісячного дослідження Kwendi Impact & Recall Rating про вплив на телеглядачів найбільш частих рекламних роликів на українському ТБ, в липні українці стали сприймати телерекламу позитивніше.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас