Швейцарські годинникарі підвищують ціни на продукцію через падіння євро — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Швейцарські годинникарі підвищують ціни на продукцію через падіння євро

828
Виробники годинників зі Швейцарії знову змінять ціну на продукцію в країнах, де оплата здійснюється в євро, заявив Рольф Шнайдер, президент марки Ullyss Nardin. За словами Шнайдера, в липні ціни на відомий у всьому світі годинник вже було підвищено на 4-5%. Падіння курсу євро негативно позначається на швейцарському експорті і представляє справжню проблему для годинникарів країни, які всі розрахунки проводять у швейцарських франках, пише Nasha Gazeta.
Не лише Ullyss Nardin, але й інші марки переглядають свою цінову політику. У фірмі Chopard теж говорять про вірогідне підвищення цін восени. До них приєднується і Hublot: "З 1 вересня ми втретє підвищуємо ціни в зоні євро", - заявив глава фірми Жан-Клод Бівер.
З початку року, не дивлячись на втручання Національного банку Швейцарії (BNS), європейська валюта втратила близько 10% своєї вартості відносно швейцарського франка. Співвідношення євро і франка сьогодні становить приблизно 1:1.35, тоді як в розрахунки початку року закладалася пропорція 1:1.50.
Концерн Swatch Group за перший семестр цього року втратив 3,7% від доходів. А ось його безпосередній конкурент, концерн Richemont, що публікує свої результати в євро, відзвітував про прибутки в розмірі плюс 3,1%. Багато що залежить і від того, яка частина продажів реалізується в зоні євро. Для Swatch Group частка європейського ринку збуту складає 27%, для Richemont - 40%, і для Rolex - 33%. Нік Хайек, директор Swatch Group, упевнений, що "і з турбулентністю євро цілком можна жити".
За матеріалами:
Газета.Ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас