392
Levi's розірвала відносини із рекламним агенством після 28 років співробітництва
Після 28 років успішної співпраці рекламне агентство Bartle Bogle Hegarty втратило аккаунт на креативне обслуговування джинсового бренду Levi's.
Аккаунт на креативне обслуговування бренду в США агентство BBH втратило ще в 2008 році. Креатив для Levi's там тепер робить Wieden & Kennedy Portland. Місце креативного агентства бренду в Європі і Азії доки залишається вільним.
Останньою роботою ВВН для Levi's був ролик Secrets and lies (Секрети і обмани) в 2008 році. Їм також належить найвідоміша реклама Levi's - ролик Launderette (Пральня) 1985 року.
"Відтоді, як в 1982 році Levi's став одним з головних клієнтів BBH, бренд зіграв надзвичайно важливу роль в історії агентства, - говорить один із засновників Nigel Bogle. Ми розлучаємося друзями і бажаємо компанії Levi Strauss & Co. в майбутньому всього найкращого. Для нас було великою честю працювати над таким культовим брендом".
John Anderson, президент Levi Strauss & Co: "Ми вдячні агентству BBH за майже три десятиліття натхненної роботи. Їх талант і лідерські якості допомогли створити кампанії, що запам'ятовуються. Рішення про припинення наших відносин було обопільним".
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною