Сферу реклами міста Києва очікують зміни — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Сферу реклами міста Києва очікують зміни

488
Відсутність чітко прописаних правил ведення бізнесу є однією із найбільших проблем, яка гальмує розвиток підприємництва в м. Києві. Про це повідомили в прес-службі Київської міської державної адміністрації. Так, наприклад, через недосконалість дозвільної системи і відсутність єдиного підходу в регуляторній політиці постраждали власники МАФів столиці. Така ж ситуація зараз склалася і у сфері реклами.
Начальник Головного управління з питань реклами Людмила Денисюк вважає її невпорядкованою і неврегульованою: "Я, як професіонал у сфері бізнесу, маю власне бачення розвитку галузі реклами в столиці. Вона вже давно вимагає кардинальних змін. Адже стало просто неможливо ходити по вулицях Києва. Місто стало схоже на базар або "ярмарок реклами" і поступово втрачає свій колорит і автентичність.
Л.Денисюк заявила, що кількість рекламних носіїв, особливо в центральній частині міста, дуже велика: "Останнім часом рекламні конструкції стали з'являтися навіть в зелених зонах і в місцях культурної цінності, що, безумовно, псує обличчя міста і заважає комфортному відпочинку жителів столиці".
"Також, на моє глибоке переконання, вся реклама - зовнішня, на транспорті і в метро - повинна підкорятися одній структурі - Головному управлінню з питань реклами. Адже лише професіонали, які пройшли шлях від створення до розвитку реклами як сфери бізнесу, можуть і повинні узяти на себе всю повноту відповідальності за її розвиток в столиці. А що ми маємо зараз? За рекламу на транспорті відповідає одне управління, в метро інше, за зовнішню - третє. Тобто контроль відсутній і "запитати" у результатів нема з кого", - підкреслила Л.Денисюк.
За матеріалами:
ИнтерМедиа Консалтинг
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас