Fitch підвищило прогноз зростання світової економіки в 2010 р. до 3,1% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Fitch підвищило прогноз зростання світової економіки в 2010 р. до 3,1%

Казна та Політика
208
Міжнародне рейтингове агентство Fitch Ratings підвищило свій прогноз щодо зростання світової економіки в 2010 р. до 3,1% з 2,8%, які очікувалися три місяці тому. Агентство опублікувало сьогодні черговий квартальний прогноз Global Economic Outlook, в якому відзначається, що, не дивлячись на боргові проблеми в зоні євро, світова економіка продовжує рухатися шляхом відновлення.
Підвищення прогнозу глобального економічного зростання пов'язане з більш упевненим, ніж очікувалося, зростанням економік Японії і країн БРІК (Бразилія, Росія, Індія, Китай) в I кварталі 2010 р. При цьому економіки США, єврозони і Великобританії відновлюються відповідно з колишніми оцінками Fitch, йдеться в матеріалах агентства.
"Побоювання, пов'язані з ризиками суверенної кредитоспроможності в Європі, завдали збитку споживчій довірі і розбурхали ринки капіталу", - заявив керуючий директор групи суверенних рейтингів Fitch Брайан Култон. Проте, не дивлячись на збільшений ризик повторного економічного спаду в Європі, вірогідність того, що через скорочення держбюджетів крупні розвинені економіки будуть накриті "другою хвилею" рецесії, в даний час досить низька, відзначає аналітик Fitch.
Рейтингове агентство очікує, що в 2011 р. світовий ВВП зросте на 2,9%, а в 2012 р. - на 3,3%.
Схожі прогнози дає ООН, яка чекає на зростання світового ВВП на 3% цього року. У свою чергу Організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) налаштована значно оптимістичніше - ще в травні вона підвищила свій прогноз щодо даного показника з 3,4% до 4,6%. Оптимізм колег розділяють і в Міжнародному валютному фонді - в квітні там прогнозували зростання світового ВВП на рівні 4,2% в 2010 р.
Відзначимо, що в звіті від 29 червня ц.р. Fitch висловило думку, що у разі другого витку рецесії зачепленими в Європі, Близькому Сході і Африці, швидше за все, виявляться показники в секторі будівельних матеріалів, сталеливарній галузі, хімічній галузі, технологічному секторі, автомобільній промисловості і медійному секторі, що фінансується за рахунок реклами.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас