Експерт: Світовий ринок Ан-124 "Руслан" складе 80-100 одиниць — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерт: Світовий ринок Ан-124 "Руслан" складе 80-100 одиниць

Казна та Політика
274
До 2030 року світовий ринок літаків Ан-124 "Руслан" складе 80-100 одиниць.
Про це власному кореспондентові УНІАН в РФ повідомив президент групи компаній "Волга-Днепр" Олексій Ісайкін в ході XIV Петербурзького міжнародного економічного форуму.
"Прогноз з кількості літаків до 2030 р. ми робили в інтервалі 80-100 літаків на обидві частини ринку - військову і комерційну", - сказав Ісайкін.
Він переконаний, що відновлення виробництва літаків Ан-124 "Руслан" беззастережно буде рентабельним проектом.
За його словами, останні 10 років вартість перевезення габаритних вантажів весь час зростала, оскільки раніше ця послуга була недооцінена.
"Зараз ми підійшли до справедливої ціни з перевезень, і автоматично це поширюється на ціну нового літака. Це дуже важливо при будівництві нових літаків", - підкреслив Ісайкін.
Він переконаний, що зараз рівень цін на ринку перевезень такий, що за цими цінами можна купувати нові літаки.
"За тими індикативними цінам, які зараз називаються, - від 200 до 250 млн. дол. за один літак залежно від версії. Якщо буде кооперація з американцями, то це буде дорожчий літак, і, звичайно, за характеристиками це буде зовсім інша машина. Без сумніву - такі дорогі літаки окупатимуться", - сказав він.
За його словами, зараз на ринку працює 25 літаків Ан-124. Причому зростаючий попит задовольняється за рахунок підвищення інтенсивності використання флоту, оскільки фізично його збільшити не можна.
Він зазначив, що місяць тому на літаку авіакомпанії "Антонов" було досягнуто польотів до 300 годин на місяць, що можна порівнювати з експлуатацією Боїнг-747. З одного боку - це хороша новина, але з іншого боку вичерпується ресурс літаків, додав він.
"Це говорить про те, що конструкція унікальна, в ній закладений хороший потенціал використання Ан-124, також як Боїнг-747. Це сповна реально. Зараз потрібно його зробити", - підкреслив він.
Ісайкін також зазначив, що дуже важливо, аби виробництво було організоване "як задумано в цифрі - від стадії проектування і потім експлуатації".
За його словами, такі літаки можна експлуатувати по 14-16 годин на добу.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас