Нацбанк захищатиме позичальників і створить інститут банківського омбудсмена — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нацбанк захищатиме позичальників і створить інститут банківського омбудсмена

Кредит&Депозит
740
НБУ розробляє законопроект щодо захисту прав споживачів банківських послуг. Окрім того, в Нацбанку розглядають ідею створення постійно діючого інституту омбудсмена з фінансових операцій фізичними особами, що міг би мониторити всі спори між банкірами і клієнтами.
Про це повідомив директор юридичного департаменту НБУ Віктор Новіков під час засідання "Фінансового прес-клубу", що організовано за підтримки "Дзеркала Тижня" і проекту USAID "Розвиток фінансового сектору" FIN REP Лігою фінансового розвитку.
"У нас є переклади відповідних законів європейських країн, директиви Євросоюзу щодо зазначених законопроектів. Ця проблема комплексна: захист прав споживачів, захист прав кредиторів - повинні бути поруч", - підкреслив Новіков, коментуючи роботу над законопроектом щодо захисту прав споживачів банківських послуг.
Окрім того, Нацбанк активно вивчає досвід створення інституту омбудсмена з фінансових операцій фізичними особами. "Ми цей досвід вивчаємо. Нещодавно були у Вірменії, де такий інститут введений. Це дійсно позитив, оскільки в нас, як у регулятора, із захисту саме прав споживачів можливості обмежені", - відзначив Новіков.
"Закон визначив нашим обов'язком захищати права і інтереси вкладників і кредиторів. Банки, як будь-яка сфера послуг, викликають нарікання клієнтів щодо якості обслуговування. Тому щодо суперечок за якістю, термінам повернення кредитів, вартості здійснення операцій - нам би не зашкодив інститут банківського омбудсмена", - переконаний директор юридичного департаменту НБУ.
За матеріалами:
Дзеркало Тижня
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас