Міністр транспорту : Відсутність закону про морські порти уповільнює розвиток галузі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Міністр транспорту : Відсутність закону про морські порти уповільнює розвиток галузі

Казна та Політика
136
Відсутність належного легального регулювання стримує потік інвестицій в портову галузь України, заявив міністр транспорту України Костянтин Єфименко.
"Сьогодні основне, що стримує прилив інвестицій у цій галузі, - це відсутність закону про морські порти. Позиція міністерства наступна: акваторія порту, причальна лінія, судноплавний канал, а також усе устаткування, пов'язане з морською навігацією, повинне знаходитись у державній власності. Таке розуміння у міністерства є, але нормативний документ відсутній", - констатував міністр транспорту.
При цьому він підкреслив, що на даний момент розвиток українських портів відбувається хаотично.
"Правил гри не установлено, і багато портів розвиваються не у рамках якогось генплану, а досить хаотично. Таким чином, першочергове завдання у поточному році - ухвалення цього закону (про морські порти - ред.) ", - запевняє Костянтин Єфименко.
Він зазначив, що Мінтранс схвально ставиться до інвестицій у портову галузь, але тільки з боку компаній, які володіють достатніми оборотними коштами, що в змозі забезпечити у портах значний вантажообіг.
"Ми - за залучення інвестицій, але на чесних, зрозумілих і прозорих умовах. Я проти того, що компанія, яка має стіл і вхід в певні кабінети, захоплює причали, а потім на оборотах від цього здійснює реконструкцію цих же причалів. Я категорично проти. Ми - за залучення професійних компаній з достатніми оборотними коштами, які, - це головне - мають доступ до потужного потоку вантажів. Такі інвестиції ми підтримуємо".
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас