"Ъ": НТКУ вийшла на загальноукраїнську панель — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": НТКУ вийшла на загальноукраїнську панель

283
В новому сезоні (починається 24 серпня) НТКУ використовуватиме національну дослідницьку панель GFK Ukraine, повідомив вчора галузевому інтернет-виданню "Медіабізнес" президент НТКУ Єгор Бенкендорф.
"У нас покриття 99% території країни. Чому ми повинні обмежувати свій дохід?" - заявив він. За його словами, завдяки переходу на нову панель і зміни в сітці мовлення вже за підсумками першого місяця нового сезону НТКУ чекає збільшити свій дохід в два-три рази.
Продаж реклами на телеканалах проводиться на підставі результатів дослідження чисельності аудиторії телепрограм. Зараз більшість каналів використовують дані компанії GFK Ukraine по містах з населенням більше 50 тис. осіб. Єдиний канал, який використовує дані дослідження, що проводиться в містах з меншим населенням, - "Студія 1+1".
"Якщо зняти обмеження із населення міст, рейтинги НТКУ, враховуючи її покриття, автоматично зростуть", - говорить керуючий партнер рекламного агентства АММ/vizeum Оксана Стехіна. Технічне зростання аудиторії при переході на нову панель, за підрахунками самої НТКУ, складе близько 10%. Для порівняння, збільшення показників каналу "Студія 1+1" склало близько 30%. "Для нас це був стратегічний крок. Ми вважаємо, що ринку потрібні повноцінні дані вимірів, що включають всі населені пункти", - пояснює керівник відділу продажів групи "1+1" Дмитро Лисицький.
Для НТКУ це можливість спробувати продавати рекламу дорожче, зазначає генеральний директор медіаагентства Initiative Media Андрій Андрющенко. Але, оскільки велика частина каналів як і раніше продає рекламу по аудиторії жителів міст з населенням більше 50 тис. чоловік, агентства здійснюватимуть планування рекламних кампаній за колишньою системою.
"В агентствах все одно перераховуватимуть вартість пункту рейтингу (умовна одиниця при продажі ТБ-реклами.- ред.) для цільової аудиторії конкретного рекламодавця", - говорить пан Андрющенко. "По суті, нічого не змінюється. Швидше, це спроба створити певну видимість успіху", - вважає генеральний директор сейлз-хауса "інтер-реклама" Олег Павленко. На його думку, для каналу набагато важливіше збільшити реальну чисельність його аудиторії.
Невигідний перехід на загальнонаціональну панель і для більшості рекламодавців, переконані в агентствах. "Вжиток брендової продукції в містах з населенням більше 50 тис. осіб набагато вищій, ніж в менших населених пунктах. Багатьом рекламодавцям розширення аудиторії не потрібне", - вважає гендиректор Initiative Media.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас