Apple розігріє ринок для конкурентів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Apple розігріє ринок для конкурентів

596
Звичайно, tablet РС був винайдений не вчора. Запуск нового продукту від Apple змусив багато поглянути на планшетних ПК як на нову родзинку комп'ютерного ринку, яка посилить конкуренцію.
"Якби цей тренд не був перспективним, не з'явилися б моноблоки і ноутбуки з сенсорним екраном, не робила б ставку компанія "майкрософт" в своїй ОС Windows 7 на реалізацію цієї технології", - вважає Ірина Бігун, бренд-менеджер ТМ MOYO.
"Ми чекаємо, що tablet РС в найближчих рік-два буде вибуховим і дуже затребуваним", - вважає Володимир Колодюк, президент Unitrade Group.
Втім, не всі вважають, що iPad і планшетним ПК забезпечене світле майбутнє. Головною проблемою для даної категорії ПК стане все-таки функціональність.
"Обсяги можливих постачань iPad будуть дуже малі, аби якось вплинути на ринок. Аналогічні рішення інших виробників хоча і представлені в Україні, але особливого ажіотажу не викликають, - стверджує Сергій Мащенко, аналітик компанії IDC Ukraine.- Аби говорити про перспективність даного сегменту, потрібно діждатися моменту, коли tablet РС зможуть похвалитися гідною функціональністю й інтересом з боку споживачів".
Вартість такого пристрою, який ще навіть не продається офіційно в Україні, поки не говорить про те, що планшетні ПК можуть стати масовим продуктом. "iPad, дійсно, дуже специфічний і нішевий продукт. До нього спостерігається підвищений інтерес", - додає Сергій Мащенко.
Хоча учасники ринку відзначають, що ціна пристрою на першому етапі не буде ключовим чинником в ухваленні рішення про покупку. "Його ціна багато в чому складається під впливом моди, а Apple досить уміло формує моду на ІТ-продукцію", - говорить Валерій Остапенко, керівник відділу цифрової і ІТ-техніки компанії "Фокстрот. Техника для дома".
Представники ритейлу стверджують, що вартість описуваних пристроїв досягла балансу між наявним попитом і пропозицією. Правда, на думку торговців, даний ринок буде все-таки заповнений пропозиціями від інших вендорів.
"Уже не перший рік активно розвиваються пристрої з сенсорним екраном, і iPad - черговий з них. Цього року більшість провідних вендорів представлять свої пристрої такого ж класу, як iPad, - говорить Ірина Бігун.- Чим вищою буде конкуренція, тим швидше вони підуть із сегменту нішевих і дорогих в масовий".
"iPad рекламує і розкриває сегмент, але безпосередньо цей конкретний продукт займе відносно невелику частку, - упевнений Володимир Колодюк.- Ті пристрої, які зараз роблять конкуренти, їх ціна, їх ОС показують, що це буде великий сегмент".
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас