Різко збільшити виробництво Ан-148 неможливо — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Різко збільшити виробництво Ан-148 неможливо

Казна та Політика
818
Різко збільшити виробництво українсько-російських літаків Ан-148 практично неможливо.
Про це в інтерв'ю УНІАН повідомив керівник об'єднаної авіаційної корпорації (ОАК) РФ Олексій Федоров.
"Щодо кількості, перш за все, хотів би зазначити, що різко, або миттєво, збільшити виробництво літаків практично неможливо - в цьому задіяно багато підприємств", - сказав він.
"Ми йдемо шляхом поступового збільшення обсягів виробництва. Все питання в темпах зростання. Не приховуватиму, вони нас не зовсім влаштовують, і ми робимо все від нас залежне для їх збільшення", - підкреслив глава ОАК.
За його словами, "потужності ВАЛТ (ВАТ "Воронезьке Акціонерне літакобудівне товариство") дозволяють випускати більше 30 літаків на рік, але доки з такими темпами не справляються деякі з наших комплектаторов, та і нам необхідно додатково інвестувати у вдосконалення технології виготовлення літаків".
Федоров оцінює співпрацю з Україною з літака Ан-148 дуже позитивно. "В найближчому майбутньому буде зданий п'ятий літак Ан-148. Це краще будь-яких слів говорить про те, що працюємо, і працюємо успішно", - підкреслив він.
Водночас голова ОАК визнав, що український літак Ан-148 "якоюсь мірою" є конкурентом російського проекту "Сухой суперДжет 100".
"Проблеми збереження ефективності обох програм дуже важливі для кожної із сторін. Нам ще належить знайти взаємовигідне рішення з цього питання", - сказав Федоров.
Як повідомляв УНІАН, 18 травня в прес-службі губернатора Воронезької області із посиланням на генерального директора ВАТ "Воронезьке Акціонерне літакобудівне товариство" Віталія Зубарєва повідомили, що Росія має намір з 2012 року випускати щорічно по 24 українсько-російських літаків Ан-148.
"До кінця 2011 року у ВАТ "ВАЛТ" планують побудувати 24 літаки цієї модифікації, а надалі перейти на виробництво 24 Ан-148 на рік", - сказав Зубарєв.
Ан-148 - регіональний близькомагістральний літак, розрахований на комфортне перевезення 68 пасажирів. Дальність польоту становить 3,5 тис. км., крейсерська швидкість - 800-870 км/г. Особливістю цього типу повітряних суден є високе розташування двигунів, що дозволяє літаку здійснювати зльоти і посадки навіть на аеродромах з низькою якістю покриття. Сучасне бортове устаткування робить можливою посадку машини в складних метеорологічних і нічних умовах. Літак спроектований київським АНТК ім. Антонова, в програмі виробництва задіяні завод "Авіант" в Україні і "Воронезьке Акціонерне літакобудівне товариство" в Росії.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас