Експерт: "Антонов" не отримає блокуючий пакет в управляючій компанії, що створюється разом з російською ОАК — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерт: "Антонов" не отримає блокуючий пакет в управляючій компанії, що створюється разом з російською ОАК

Казна та Політика
518
Український авіабудівний концерн "Антонов", який наприкінці квітня підписав угоду з російською "Об'єднаною авіабудівною корпорацією" (ОАК) про створення сумісної управляючої компанії, не отримає в ній блокуючого пакету. Про це повідомив Валентин Бадрак, директор Центру дослідження армії, конверсії та роззброєння.
"Хоча підготовку інтеграційних документів має бути закінчено до 1 серпня, вже сьогодні експерти стверджують: ніякого блокуючого пакета в обмін на повний контроль над українським авіапромом не буде!", - зазначає він.
При цьому в контексті майбутнього партнерства Бадрак указав на неухильне зростання частки російської держави в ОАК.
"У результаті акценти при фінансуванні розставляє не ринкова доцільність проектів, а доступ лобістів до високопоставлених чиновників столиці. По-друге, підтримка ЗАТ "Гражданские самолеты Сухого" та НВК "Иркут" усередині ОАК здійснюється з таким перекосом, що це викликає стурбованість багатьох менеджерів у самій Росії", - каже експерт.
При цьому Бадрак відзначає, що введення в експлуатацію нових російських пасажирських і транспортних літаків дуже відстає від стрімкого застарівання парку, що експлуатується.
"Наведемо хоча б один приклад із життя розробок військово-транспортної авіації. ВАТ "МАК "Ильюшин" веде одночасно три розробки (Іл-476, Іл-112 і Іл-214), а на ділі це непосильне завдання вже призвело до атрофії всього сегмента", - вважає експерт.
Зважаючи на ці нюанси, відзначає Бадрак, нескладно припустити, що Харківський авіазавод і київське серійне виробництво АНТК ім. Антонова (колишній завод "Авіант") опиняться на межі вимирання.
"Власне, серійні потужності РФ майже не потрібні, вони йдуть "як би" в пакеті з КБ, - пояснює експерт. - А от контроль над АНТК ім. Антонова дасть змогу підтягти пасажирське і транспортне літакобудування".
За матеріалами:
Дзеркало Тижня
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас