ТОП-5 актуальних прикрас — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ТОП-5 актуальних прикрас

Казна та Політика
130
Натуральні камені, автентичні мотиви, незвичні форми і яскраві живі кольори - основні тренди другий сезон поспіль. Проте справжні ювелірні витвори мистецтва непідвладні часу. ТОП-5 прикрас, які завжди на піку актуальності.
Незважаючи на те що компанії виповнилося всього лише п'ятдесят років і за її плечима немає вікових традицій, сильні світу цього є вірними прихильниками творчості Лоуренса Граффа.
Серж них принцеса Монако, дочки іспанського короля, принц і принцеса Кентські і сама королева Єлизавета. Запорука успіху цього бренду проста: вся увага присвячується каменям, серед яких Лоуренс вибирає виключно рідкісні й дорогоцінні зразки. Хороший приклад тому - кольє з жовтими і білими діамантами, що нагадує відомий вигляд тасьми - бахрому.
Ціна: від $400 тис.
Harry Winston
Гарі Вінстон - син українця Якова Вінстона, який емігрував до Нью-Йорка ще в кінці XIX століття. На даний момент цей бренд очолює десятку найбільш відомих світових ювелірних компаній. Пряме підтвердження тому - вірні прихильники. На кожній з церемоній вручення кінопремії "Оскар" в Голлівуді найбільша кількість аксесуарів, які прикрашають зірок кінематографу, належить цій компанії. Класичний приклад - обручка в оправі з білої платини з діамантом в смарагдовій огранці.
Ціна: від 250 тис. євро
Van Cleef & Arpels
Французька ювелірна компанія вважається унікальною у своєму роді, створюючи оригінальні і чарівні ювелірні вироби. Прямий доказ тому - брошка під назвою Wings ("Крила"), що нагадує крила чи то старогрецького бога Гермеса, чи то - самого ангела. Вона прикрашена сапфірами і діамантами в невидимій оправі, складається з двох частин, які можна носити як разом, так і окремо.
Ціна: від 130 тис. євро
Buccellati
Наслідуючи родинні традиції, прикраси і зараз виготовляються в невеликих майстернях кращими ювелірами Італії, багато з яких діти і внуки перших майстрів компанії! Саме їм передаються унікальні технології і стиль Будинку Буччеллаті. Органічне поєднання традиційного італійського ювелірного стилю і оригінальної текстури сприяють тому, що компанія займає друге за популярністю місце серед ювелірних брендів. Сережки під екзотичною назвою Hawaii ("Гаваї") виготовлені з жовтого золота вісімнадцяти карат.
Ціна: від 80 тис. євро
Chopard
"Колекція Haute Joaillerie - сяючий діамант в короні Chopard", говорить фраза, розміщена на офіційному сайті компанії. Розуміти її можна і потрібно як в прямому, так і у переносному значенні. У даній колекції переважають діаманти різних форм і розмірів, які є козирною картою у виробах швейцарського бренду. Новинки вже були відзначені на червоному килимі Канського кінофестивалю 2010 року.
Ціна: від 50 тис. євро
За матеріалами:
Інвестгазета
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас