678
Українці скаржаться на рівень обслуговування туроператорів
Останнім часом збільшилася кількість скарг від громадян, які відпочивали за кордоном і які не отримали того рівня послуг, який був прописаний в договорі на туристичне обслуговування. Про це повідомив голова Державної служби туризму і курортів України Анатолій Пахля.
Він відзначив, що туристичні фірми, котрі організовують відпочинок на території України, намагаються забезпечити його відповідний рівень.
"Я не відкидаю, що і тут хтось може щось не доопрацювати, але ми поруч, завжди можемо втрутитися, аби виправити ситуацію", - відзначив А.Пахля.
Голова Державної служби туризму і курортів відзначив, що все залежить від імені туроператора, від його іміджу, професіоналізму і досвіду роботи на туристичному ринку.
"Споживачі туристичних послуг мають чітко це розуміти і враховувати рейтинг туроператорів, оскільки вони несуть, в першу чергу, фінансову відповідальність в разі виникнення будь-яких форс-мажорів", - повідомив А.Пахля.
За матеріалами: ИнтерМедиа Консалтинг
Поділитися новиною
Також за темою
Автомобілі з якими двигунами обирали українці у листопаді
Реєстр боржників: як онлайн перевірити себе та уникнути блокування рахунків
«Зимова підтримка»: українцям почали виплачувати 6500 гривень допомоги
У Польщі побільшало молодих українців з тимчасовим захистом
Чорна пʼятниця в Україні: що купували та хто витратив найбільше
Як правильно просити про підвищення зарплати
