0 800 307 555
0 800 307 555

Українці скаржаться на рівень обслуговування туроператорів

678
Останнім часом збільшилася кількість скарг від громадян, які відпочивали за кордоном і які не отримали того рівня послуг, який був прописаний в договорі на туристичне обслуговування. Про це повідомив голова Державної служби туризму і курортів України Анатолій Пахля.
Він відзначив, що туристичні фірми, котрі організовують відпочинок на території України, намагаються забезпечити його відповідний рівень.
"Я не відкидаю, що і тут хтось може щось не доопрацювати, але ми поруч, завжди можемо втрутитися, аби виправити ситуацію", - відзначив А.Пахля.
Голова Державної служби туризму і курортів відзначив, що все залежить від імені туроператора, від його іміджу, професіоналізму і досвіду роботи на туристичному ринку.
"Споживачі туристичних послуг мають чітко це розуміти і враховувати рейтинг туроператорів, оскільки вони несуть, в першу чергу, фінансову відповідальність в разі виникнення будь-яких форс-мажорів", - повідомив А.Пахля.
За матеріалами:
ИнтерМедиа Консалтинг
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас