374
В Україні може подорожчати реклама
Реклама в Україні може подорожчати. Зараз граничний розмір податку на одноразове розміщення реклами не перевищує 0,1% від його вартості, на тривале розміщення - 0,5%.
Законопроект, який планують прийняти у Верховній Раді, передбачає збільшення ставок податку на рекламу до 40 разів. За рахунок цього автори законопроекту хочуть додатково до бюджету отримати більше 1 мільярда гривень.
Чим загрожує таке нововведення для української реклами, і яка вірогідність її відходу в тінь UBR.UA, коментують:
Тетяна Лєбєдєва, член національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
Ольга Большакова, керівник правового центру
Андрій Шевченко, перший заступник голови комітету ВРУ з питань свободи слова і інформації.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
Смілянський пояснив ризики оподаткування міжнародних посилок до 150 євро
ДПС затвердила план планових перевірок на 2026 рік: кого перевірять у першу чергу
Київ збільшить компенсацію за придбання автомобілів для ветеранів
Зеленський підписав спрощення митних процедур для імпорту товарів для оборони
Чи потрібно повідомляти податкову про продаж нерухомості — пояснення ДПС
Світове багатство мільярдерів досягло рекордних $15,8 трлн
