374
В Україні може подорожчати реклама
Реклама в Україні може подорожчати. Зараз граничний розмір податку на одноразове розміщення реклами не перевищує 0,1% від його вартості, на тривале розміщення - 0,5%.
Законопроект, який планують прийняти у Верховній Раді, передбачає збільшення ставок податку на рекламу до 40 разів. За рахунок цього автори законопроекту хочуть додатково до бюджету отримати більше 1 мільярда гривень.
Чим загрожує таке нововведення для української реклами, і яка вірогідність її відходу в тінь UBR.UA, коментують:
Тетяна Лєбєдєва, член національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
Ольга Большакова, керівник правового центру
Андрій Шевченко, перший заступник голови комітету ВРУ з питань свободи слова і інформації.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
У Чехії зросла кількість українських біженців після дозволу виїзду чоловіків до 23 років
Як захистити кошти від шахраїв: базові правила фінансової безпеки
Що зміниться для українців з 1 листопада
Середня зарплата для розрахунку пенсій у вересні сягнула рекордного рівня
Які комунальні послуги здорожчали найбільше за рік
Чому зниження цін на продукти не стримало інфляцію у вересні: пояснення експерта
