374
В Україні може подорожчати реклама
Реклама в Україні може подорожчати. Зараз граничний розмір податку на одноразове розміщення реклами не перевищує 0,1% від його вартості, на тривале розміщення - 0,5%.
Законопроект, який планують прийняти у Верховній Раді, передбачає збільшення ставок податку на рекламу до 40 разів. За рахунок цього автори законопроекту хочуть додатково до бюджету отримати більше 1 мільярда гривень.
Чим загрожує таке нововведення для української реклами, і яка вірогідність її відходу в тінь UBR.UA, коментують:
Тетяна Лєбєдєва, член національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
Ольга Большакова, керівник правового центру
Андрій Шевченко, перший заступник голови комітету ВРУ з питань свободи слова і інформації.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
Ювелірні прикраси та злитки: в чому зберігаються світові запаси золота (інфографіка)
Мінфін анонсував автоматичну реєстрацію ФОП платниками ПДВ
Зарплата для бронювання у 2026 році — які будуть вимоги
Німеччина виділила 160 млн євро на відновлення енергетики України
Скільки часу може тривати сеанс відеоідентифікації пенсіонера — пояснює Пенсійний фонд
Кабмін схвалив стратегію управління держборгом України на 2026−2028 роки
