У Росії заборонять їздити на старих машинах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Росії заборонять їздити на старих машинах

931
Уряд Росії має намір заборонити комерційну експлуатацію автомобілів старше 20 років з 2012 року. Про це йдеться в доопрацьованій версії стратегії розвитку російської автомобільної промисловості, яку минулого тижня підписав міністр промисловості і торгівлі Віктор Христенко. Вказаний документ опинився у розпорядженні газети "Ведомости", яка опублікувала його в п'ятницю
Раніше повідомлялося, що чиновники планували заборонити експлуатацію всіх автомобілів старше 25 років.
Десятирічна стратегія Мінпромторгу пропонує заходи з поліпшення стану російського автопрому і оновлення автопарку в Росії. В разі їх реалізації, до 2020 року половина автомобілів в Росії буде молодше 6 років, а кількість автомобілів старше 12 років складе всього 20 відсотків. При цьому, на тисячу людей буде припадати 363 автомобілі. Станом на 1 січня 2010 року, частка машин старше 10 років у Росії складає понад 50 відсотків, тоді як нових автомобілів (до п'яти років) налічується всього 28 відсотків. При цьому, на тисячу осіб припадає 229 машин.
Згідно з документом, через десять років у Росії вироблятиметься 3 мільйони 150 тисяч автомобілів на рік. На автомобілі, вироблені на території Росії, припаде до 80 відсотків від загальних продажів (у грошовому еквіваленті). При цьому імпорт планується скоротити з 60 до 20 відсотків.
На реалізацію планів з розвитку автопрому уряд Росії виділить 60-180 мільярдів рублів залежно від "макроекономічного клімату". Загальний розмір інвестицій в автомобільну галузь складе 584 мільярди рублів. Ці цифри вже дістали формальне схвалення інших міністерств, повідомляють джерела "Ведомостей". Тому, як вважають експерти, розгляд даного документа урядом, який відбудеться найближчим часом, носитиме формальний характер.
Перший варіант стратегії розвитку автопрому до 2020 року Мінпромторг представив на початку березня. У ньому йшлося про державні інвестиції у розмірі 180 мільярдів рублів, з яких 126 мільярдів рублів планувалося направити на субсидування ставок по кредитах, пільгове кредитування покупців, утилізацію старих автомобілів і субсидування науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт. Решта 54 мільярди рублів планувалося витратити на створення виробництва автокомпонентів і підтримку мономіст. Проте уряд визнав суми, вказані в стратегії, необґрунтовано завищеними і відправило документ на доопрацювання.
В даний час сукупна потужність російських заводів складає 2,3 мільйона машин на рік. За прогнозами, в 2010 році буде реалізовано близько 1,5 мільйонів нових автомобілів, тобто попит залишиться приблизно на рівні 2009 року (1,47 мільйона машин).
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас