0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

"Луганськтепловозом" зацікавилася іноземна компанія


"Луганськтепловозом" зацікавилася іноземна компанія

Фонд держмайна (ФДМ) України 28 квітня уклав договір конфіденційності з четвертою компанією, що проявила інтерес до участі в конкурсі з продажу 76,001% акцій ВАТ "Холдингова компанія "Луганськтепловоз", повідомляється в прес-релізі ФДМ.

Згідно з повідомленням, цього разу компанія-інтересант приписана в іноземній державі.

На думку учасників ринку, найбільш вірогідним іноземним учасником є російський "Трансмашхолдинг".

Як повідомлялося, ФДМ 22 квітня уклав аналогічні договори з двома українськими компаніями. На думку джерел на ринку, вони можуть бути пов'язані з групою "Приват" (Дніпропетровськ). 23 квітня Фонд підписав аналогічний договір ще з одним українським учасником.

Згідно з законодавством, компанії-інтересанти мають право відвідати підприємство і безпосередньо ознайомитися з його діяльністю.

Конкурс з продажу 76,001% акцій "Луганськтепловозу" ФДМ оголосив 31 березня 2010 року. Стартова ціна пакету - 400 млн грн. Конкурс відбудеться з використанням відкритості пропозиції ціни за принципом аукціону. Крок збільшення ціни при проведенні торгів "з голосу" ліцитатором - 4 млн грн.

Конкурс відбудеться 15 червня 2010 року.

До конкурсу допускаються компанії, які не менше трьох років виробляють залізничні локомотиви (електровози, тепловози) і електропоїзди або комплектуючі до них або використовують залізничні локомотиви (електровози, тепловози) і електропоїзди в своїй діяльності.

Інвестор протягом шести місяців з моменту переходу права власності на пакет повинен, зокрема, виплатити заборгованість із заробітної плати і соціальних платежів. Крім того, він зобов'язаний не допускати нової простроченої заборгованості по зарплаті і підвищувати її з врахуванням інфляційних процесів.

"Луганськтепловоз" випускає магістральні й маневрові тепловози, дизель- і електропоїзди, трамваї, поворотні круги, запчастини для залізничного транспорту. Основні замовники - "Укрзалізниця" і Російські залізниці.

За підсумками 2009 року компанія отримала збиток у розмірі 157,38 млн грн., тоді як 2008 рік завершила з прибутком 1,081 млн грн. Її чистий дохід від реалізації продукції скоротився більш ніж в 2,4 разу - до 523,469 млн грн.

На початку листопада 2009 року 76%-ный пакет акцій "Луганськтепловоза" був списаний з рахунку що входить в "Трансмашхолдінг" компанії "Брянський машзавод" (РФ), що управляє, і повернений на рахунок ФДМ за рішенням Луганського господарського суду від 12 жовтня 2009 року.

За словами березня, що виконував до середини, обов'язки глави ФДМ Дмитра Парфененко, компенсація УК "Брянський машзавод", яка навесні 2007 років заплатила за ці акції 292,505 млн грн. при стартовій ціні 292 млн грн., згідно із законом буде виплачена лише після повторного продажу цього пакету.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Весь ринок:Фондовий ринок
Все, що ми знаємо про:ФДМУ
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua
Опитування