Найдорожчий бренд в світі оцінили в 114 мільярдів доларів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Найдорожчий бренд в світі оцінили в 114 мільярдів доларів

1536
В рейтингу найдорожчих брендів світу BRANDZ Top-100 перший рядок зайняв бренд пошукової системи Google, який в 2010 році оцінили в 114,26 мільярда доларів. Google, що лідирував і в 2009 році, подорожчав на 14 відсотків. Рейтинг, складений британською дослідницькою компанією Millward Brown Optimor спеціально для Financial Times, опублікований на її офіційному сайті.
На другому місці виявився бренд IBM, що подорожчав на 30 відсотків до 86,383 мільярдів доларів. Третій рфдок займає бренд американської корпорації Apple, який експерти оцінили в 83,153 мільярда доларів. Бренд також подорожчав в порівнянні з 2009 року на 32 відсотки.
В списку BRANDZ Top-100 опинилися дві російські компанії - стільникові оператори МТС і "Білайн". Бренд МТС займає 72 рядок списку і оцінюється Millward Brown Optimor в 9,723 мільярда доларів. У 2009 році компанія була на одну позицію вище і дешевше на 6 відсотків - 9,189 мільярда доларів.
"Білайн", навпаки, подешевшав на 8 відсотків в поточному році і опустився з 72 місця в 2009 році на 92-е. Зараз експерти оцінили бренд в 8,16 мільярда доларів.
Millward Brown Optimor складає щорічний рейтинг найвпливовіших брендів у світі п'ятий рік поспіль. Дослідники вважають, що бренд впливає на споживача значно сильніше, ніж виручка або розмір прибутку тієї чи іншої компанії.
За матеріалами:
Rokf.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас