Скільки коштує вигідна полиця в супермаркеті
Поява нових товарів на полицях українських супермаркетів - це окремий бізнес ритейлерів. Тобто вітчизняні магазини, щоб дозволити новому бренду зайняти позицію на своїх торгівельних площах, вимагають окрему плату. І це незважаючи на те, що українські споживачі, на відміну від зарубіжних, асортиментом товарів не розбалувані.
Спеціалісти кажуть, що такі дії ритейлери можуть собі дозволити, адже на ринку присутня велика конкуренція. Такий спосіб отримання коштів дає можливість мережам витрачати їх на додаткові потреби.
Спеціально для UBR.UA коментують:
Мирослава Земцова, генеральний директор РА
Олена Бутивщенко, маркетолог
Ганна Макієвська, керівник відділу продажів супермаркету
Жанна Кравчук, керівник відділу маркетингу супермаркету.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною