Банки США збільшили витрати на лобіювання інтересів у Сенаті
Найбільші банки Сполучених Штатів продовжують вкачувати гроші в боротьбу за зміну правил діяльності фінансових компаній в світлі майбутнього на цьому тижні голосування в Сенаті з приводу відповідного законопроекту.
Шість з десяти провідних банків США за розміром активів, у тому числі Goldman Sachs Group, JPMorgan Chase і Morgan Stanley, збільшили пожертвування парламентарям від імені їхніх комітетів політичних дій минулого місяця, згідно даним Федеральної виборчої комісії. Зокрема, на лобіювання своїх інтересів Goldman Sachs в березні виділив $290 тис., а Bank of America - $55 тис.
Goldman, Bank of America Corp. і U.S. Bancorp були в числі семи банків, які збільшили суми, витрачені на лобіювання, протягом перших трьох місяців поточного року, в порівнянні з тим же періодом в 2009 р. Торгівельна палата США подвоїла свої витрати лобістів у першому кварталі.
Пакет реформ, запропонований Демократичною партією в Сенаті, користується підтримкою адміністрації Обами, але зустрічає серйозну протидію з боку республіканців. Відповідно до пропозиції демократів ФРС наділяється повноваженнями розробки і виконання принципів захисту споживачів. Для банків вводяться обмеження за типом дозволених інвестицій, а крупні фінансові установи будуть зобов'язані робити внески до резервного фонду допомоги неплатоспроможним компаніям, що створюється на випадок повторення кризи.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною