1368
"Ъ": IMAX відкриє три нові кінотеатри в Україні
IMAX і Triumf Media Grouр підписали договір про розширення співпраці і установку трьох систем Image Maximum (IMAX) в Києві, Одесі і Львові, йдеться у вчорашньому повідомленні сторін. Triumf Media має ліцензію на управління шістьма кінотеатрами IMAX в Україні. Гендиректор компанії Андрій Шпиг уточнив, що цього року відкриється два кінотеатри на 340-350 місць кожен: у травні-червні в одеському ТРЦ Riviera (дев'ять залів, включаючи один IMAX), восени - у львівському ТРЦ King Cross Leopolis (сім залів, включаючи один IMAX). "Звичайні кінозали також належатимуть Triumf Media. Ми розвиватимемо мережу кінотеатрів під назвою 'Планета Кіно'", - розповів Шпиг. У Києві ще один IMAX планується запустити в 2012 році в ТРЦ "Аквапарк" на Дніпровській набережній.
Перший IMAX в Києві восени 2008 року відкрили колишні співвласники банків "Аваль" і "Престиж" Федір Шпиг і його син Андрій. За словами Андрія Шпига, проект виявився успішним - на єдиний в Україні IMAX припадало не менше 10% всіх касових зборів таких кінофільмів, як "Аватар". В середньому будівництво одного кінотеатру IMAX обходиться в $3 млн. "Але якщо в 2008 році такий проект міг окупитися за три роки, після кризи ці терміни збільшилися до п'яти-шести років, - сказав Шпиг. - Ціни на квитки підвищилися ненабагато (зараз один квиток коштує 70-80 грн. - ред.). Крім того, такий продукт складно рекламувати поза кінотеатром. Поки людина не побуває в IMAX, вона не зрозуміє, що це таке".
Поштовхом для активнішого розвитку кінотеатрів IMAX не лише в Україні, але і в Росії став успіх фільму "Аватар" - показ картини був найтривалішим і прибутковим в історії мережі. Цей успіх істотно поправив фінансове становище IMAX - якщо за підсумками 2008 року чистий збиток корпорації склав $34 млн при виручці $102 млн, то за 2009 рік IMAX отримав чистий прибуток в $5 млн при виручці $171 млн. Всього мережа IMAX налічує близько 430 кінотеатрів в 48 країнах.
"Завдяки 'Аватару', а потім 'Алісі в країні чудес' глядач по-новому побачив кіно і зрозумів, що таке 3D-технології. Це, звичайно, позначилося і на наших зборах в Києві", - відзначає Андрій Шпиг. Як відомо, в США більше 80% виручки від показу фільму "Аватар" було зібрано в 3D-кинотеатрах, у тому числі в IMAX. "Зараз все, що цікавить глядачів, - це 3D", - резюмує продюсер Олександр Роднянський.
Незважаючи на популярність 3D-фильмів, квитки на такі сеанси недешеві, і не кожне місто може мати IMAX, кажуть експерти. Так, за словами співвласника однієї з українських мереж кінотеатрів, Львів традиційно має досить низькі збори. "Але це нове віяння, і відповідь дасть глядач. Зараз навіть в Тернополі, який значно "бідніший" від Львова, 3D-фільми в нашому кінотеатрі мають великий успіх. Глядачі готові платити за це більше. Тому і ми зараз переобладнали наші зали в цифрові", - розповів співвласник мережі мультиплексів Cinema City Борис Фуксман.
В перспективі IMAX-фільми ризикують постраждати від поганого контенту. "Технології дозволяють знімати фільми в звичайному форматі, а потім просто конвертувати в 3D. Але від цього може постраждати якість, як це сталося з фільмом 'Битва титанів', який в 3D абсолютно недоречний і нецікавий і у результаті має погані касові збори, - говорить співвласник однієї з українських мереж кінотеатрів. - Через велику кількість подібних фільмів для глядачів 3D-кіно може стати рутиною, і вони більше не захочуть платити в два-три рази більше за поганий контент".
За матеріалами: Коммерсант-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Kia представила футуристичний концепт автомобіля
Презентовано кільце Moodring, яке транслює рухи криптовалютних ринків на палець
Швеція скоротить допомогу п’ятьом країнам, щоб збільшити підтримку України
Більшість європейців переконані, що євро вигідний для ЄС — опитування
Попит на вживані авто з-за кордону зріс на 60% за рік: найпопулярніші моделі листопада (інфографіка)
Рейтинг найкращих країн для експатів
