Великі банки США починають кампанію із покращення іміджу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Великі банки США починають кампанію із покращення іміджу

236
Одна з основних груп лобістів Уолл-стріт починає кампанію, направлену на поліпшення іміджу крупних банків. Її завданням стане створення образу основних гравців фінансового ринку як надійних і позитивних партнерів, повідомляє Bloomberg.
Рада директорів Financial Services Roundtable, що представляє інтереси 150 найбільших банків і страхових компаній США, обговорила майбутню піар-кампанію. Справу в свої руки візьмуть фахівці зі зв'язків з громадськістю з APCO Worldwide, соціологічна компанія Luntz Maslansky Strategic Research і рекламне агентство DDB, що належить Omnicom Group Inc. "Індустрія фінансових послуг повинна повернути довіру американського народу і взяти участь в прямому спілкуванні з людьми", - говориться в листі Financial Services Roundtable, надісланому компанії із зв'язків із громадськістю.
Група, до складу якої входять такі гіганти банківського бізнесу, як JPMorgan Chase & Co. і Citigroup Inc., поки що не прийняла рішення з приводу специфіки піар-кампанії. Поки лише відомо, що первинні зусилля з поліпшення іміджу банкірів будуть направлені на віртуальний простір і на роботу із соціальними мережами, у тому числі Twitter і Facebook.
Аналітики зазначають, що під час наступної передвиборчої кампанії в США немало політиків випустять стріли у напрямі уолл-стріту, оскільки учасники банківського ринку є "зручними лиходіями". За опитуванням Bloomberg National Poll, майже дві третини американців погано ставляться до топ-менеджерів. При цьому 56% респондентів зазначили, що підтримають кроки уряду, направлені на обмеження виплат тим, хто став причиною фінансової кризи. Радикальніші учасники опитування виступили за заборону брати для таких людей на роботу в банківській сфері.
За матеріалами:
Банки.ру
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас