"Ъ": "Український медіа Холдинг" буде продавати контекстну рекламу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": "Український медіа Холдинг" буде продавати контекстну рекламу

373
"Український Медіа Холдинг" (УМХ) підписав з польською NetSprint угоду про спільне використання системи розміщення контекстної реклами AdPower, повідомило польське інтернет-видання Mediarun.pl. Сьогодні ресурс Adpower.com.ua почне працювати в комерційному режимі, уточнив керівник департаменту new media УМХ Віталій Гордуз. Рекламне повідомлення або банер відображатиметься в кінці статті або як гіперпосилання до слів в тексті, а продажі будуть здійснюється за принципом аукціону: рекламодавці призначають ціну, яку готові заплатити за ключове слово в тексті. Сайти, що розміщують у себе рекламу, отримають половину вартості переходу за посиланням, пояснюється на сайті AdPower.
Спочатку контекстна реклама розміщуватиметься на сайтах УМХ, а надалі компанія планує запропонувати співпрацю ресурсам, що не входять до медіагрупи. У портфелі УМХ десять інтернет-проектів. Серед них портал про спорт football.ua, мережа соціальної журналістики HighWay, портали новин kp.ua і focus.ua, портал про бізнес і фінанси dengi.ua. Також медіагрупа володіє 32,5% в одному з найбільших порталів i.ua.
Зараз на ринку контекстної реклами є три крупні гравці - Google, "Яндекс" і "Бегун". "Більшість сайтів вже працюють з кимось з них", - відзначає директор із реклами Bigmir Internet Олександр Тисменецький. "Для побудови успішної мережі контекстної реклами необхідно мати великий список рекламодавців і майданчиків. Рекламні запити в контексті дуже вузькі, не упевнений, що сайти, які зараз є в системі AdPower, зможуть задовольнити запити масового рекламодавця", - говорить гендиректор "Яндекс Україна" Сергій Петренко.
Тим не менше УМХ може зацікавити потенційних партнерів, запропонувавши їм вигідніші умови співпраці, ніж пошукові системи. "Власники сайтів вважають за краще працювати з тими, хто запропонує більше грошей за показ", - пояснює пан Тисменецький. Остаточну оцінку проекту можна буде дати пізніше, вважають учасники ринку. "Через два місяці стане зрозуміла стратегія розвитку, а через півроку можна буде сказати, чи хороший результат", - зазначив він.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас