Google обійшов Coca-Cola в рейтингу найдорожчих торгових марок — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google обійшов Coca-Cola в рейтингу найдорожчих торгових марок

347
Американська інтернет-корпорація Google зайняла другу сходинку в щорічному рейтингу найдорожчих торговельних марок світу, складеному Brand Finance, обійшовши торішнього лідера, харчового гіганта Coca-Cola Company. Такі дані наводяться в опублікованому сьогодні звіті британського агентства.
Найдорожчим брендом світу стала найбільша в світі роздрібна мережа Wal-Mart, вартість компанії експерти оцінили в $41,4 млрд. Google, що зайняв друге місце, був оцінений в $36,2 млрд, а Coca-Cola - $34,8 млрд.
Крім трійки лідерів, до списку найдорожчих торговельних марок також увійшли IBM, Microsoft, GE, Vodafone Telecoms, HSBC, hp і Toyota.
В минулому році в лідери вийшла Coca-Сola (1 позиція), IBM ($68,7 млрд.) і Microsoft ($56,6), тоді як Google не піднявся вище за сьоме місце (з $32 млрд.).
За даними оглядачів Brand Finance, в 2009 році сукупна вартість найбільших брендів світу зросла на 26% до $2,8трлн.
Серед російських компаній найдорожчим визнаний ВАТ Ощадбанк Росії, він зайняв 57 позицію в списку; вартість фінансового інституту оцінена в $11,7 млрд.
До рейтингу 500 найдорожчих торговельних марок світу також потрапили російські Лукойл, МТС, Роснефть, Магніт і Северсталь, Газпром та Билайн.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас