"Ъ": Samsung і LG знайшли частку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": Samsung і LG знайшли частку

774
В розпорядженні газети КомерсантЪ є звіт компанії "Євромережі" щодо ринку мобільних терміналів в Україні. За даними компанії, ринок телефонів у 2009 році впав на 51,5% в порівнянні з попереднім роком і склав 4,33 млн штук. У фінансовому відношенні він знизився на 49% в гривні (4,2 млрд грн.) і на 67% в доларах ($518,7 млн). Таке сильне падіння в компанії пов'язують із різким зниженням рівня доходів населення і зростанням безробіття. В той же час дно ринок пройшов ще в квітні (-62% до відповідного періоду 2008 року) і відтоді повільно відновлювався, підкреслюють аналітики "Євромережі".
В звіті рітейлера йдеться, що протягом року спостерігалися сильні коливання ринкових часток виробників. Так, частка лідера ринку фінської Nokia зростала з 48% за підсумками IV кварталу 2008 року до 55% в III кварталі 2009 року, але вже в IV кварталі знизилася до 46,5%. У "Євромережі" відзначають, що основним конкурентом компанії став Samsung: спочатку його частка зменшилася з 31,9% в IV кварталі 2008 року до 20,2% в II кварталі 2009 року, а потім знову зросла до 31,5% в IV кварталі 2009 року. За підсумками року помінялися місцями Sony Ericsson і LG, що займають третє і четверте місця за продажами. У 2009 році LG втричі збільшив продажі - з 3,6% в IV кварталі 2008 року до 13% за відповідний період минулого року. За цей же період частка Sony Ericsson скоротилася на 6 процентних пунктів - до 9%.
В 2010 року південнокорейські виробники ще істотніше наростять ринкові частки. За даними "Євромережі", сумарна частка Samsung і LG в 2008 і 2009 роках була стабільною - 35,1% і 35,3% відповідно, але в 2010 році вона зросте до 48-55%. "У 2009 році ми зробили ставку на сегмент телефонів з повноцінним тач-скріном, серйозно збільшивши їх кількість в продуктовій лінійці 2009 року. Рішення виявилося виграшним - навіть в кризу цей сегмент активно зростав", - говорить глава відділу продуктового маркетингу Samsung в Україні Олег Овчаренко. У минулому році LG і Samsung представили низку телефонів з сенсорними екранами за ціною нижче $200, а Nokia здешевлювати до такої міри сенсорні телефони не поспішає, відзначають в Unitrade Group.
Саме південнокорейські вендори відібрали частку Sony Ericsson. "В Sony Ericsson був слабкий модельний ряд і перебої з постачаннями", - уточнюють аналітики Unitrade Group. "На даний момент спостерігається величезний дефіцит телефонів цього вендора, що приводить до скорочення частки", - додають в "Євромережі".
Керівник напряму по країнах СНД "Євромережі" Роман Кананіхін прогнозує, що в 2010 році Nokia продовжить залишатися флагманом ринку з часткою понад 40%. В той же час в Росії частки Nokia і Samsung вже практично однакові, говорить редактор галузевого журналу "Комп'ютерний огляд" Роман Хархаліс. "А кардинальних відмінностей в ціновій або продуктовій політиці, роботі представництв і маркетинговій активності на наших ринках немає", - стверджує експерт.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас