"Ъ": Продавці реклами торгуються — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": Продавці реклами торгуються

375
"Студія 1+1" може припинити співпрацю у сфері продажів реклами (альянс є негласним) з холдингом Віктора Пінчука StarLightMedia (SLM; телеканали ICTV, "Новий канал", СТБ, М1, М2, QTV), розповіло обізнане джерело на ринку: "Остаточне рішення не прийняте, але про те, що 'Студія' продаватиметься разом з 'Інтер-рекламою' (продає рекламу в альянсі з каналом "Україна". - ред.), відкрито говорять агентствам". За словами іншого джерела, пропозицію про співпрацю акціонерам "1+1" зробили власники групи "Інтер", але відповіді вони поки не отримали. Якщо угода буде підписана цього року, вона торкнеться лише тих клієнтів, які ще не уклали договори з сейлз-хаусами.
"Я чув щось про це, але нам жодних пропозицій поки не надходило, і жодних альянсів ми не створюємо", - запевнив гендиректор сейлз-хауса "Інтер-реклама" Олег Павленко. Керівник відділу продажів групи "1+1" Дмитро Лисицький від коментарів відмовився, а директор StarLight Sales Андрій Партика на дзвінки не відповідав.
Співпраця з "Інтер-рекламою" вигідна "1+1", вважають в агентствах. "Вони зможуть продаватися на 20-30% дорожче, ніж зараз", - підрахував директор агентства Mindshare Валерій Варениця. Джерела, знайомі з умовами угод між SLM і "1+1", стверджують, що вони жорстко регламентовані. Зокрема, ціни на "1+1" в середньому на 20% нижчі, ніж на каналах SLM. При цьому ексклюзивний клієнт SLM може купити в "1+1" лише 23% рейтингів (аудиторія - люди 14-49 років), інакше він втрачає знижку за ексклюзив, що становить 30% від прайсової вартості.
Подібний альянс вигідний і "Інтер-рекламі". "Маючи в своєму пулі '1+1', альянс стане привабливішим для рекламодавців, бо зможе якісніше охопити молодіжну аудиторію", - говорить гендиректор агентства Arena/Media Expert Тетяна Попова.
В результаті холдинг Віктора Пінчука може не отримати частину потенційних клієнтів. За оцінками агентств, від 30% до 50% рекламодавців ще не уклали річні угоди. "Деякі наші клієнти поки не вирішили, чи йти їм на ексклюзивних умовах на 'Інтер-рекламу'. Якщо стане відомо, що в пакет входить і '1+1', вони можуть зробити вибір на їх користь", - відзначає Варениця.
Раніше SLM заявляла про плани зайняти близько 70-80% всього ринку в рекламних доходах, говорять в агентствах. Якщо ж "1+1" укладе угоду з "Інтер-рекламою", SLM зможе розраховувати лише на свою натуральну частку, констатує Попова. За оцінками Валерія Варениці, зараз канали SLM і "Студія 1+1" займають близько 60% аудиторії, а група "Інтер" спільно з "Україною" - 40%. При зміні конфігурації це співвідношення стане 45% до 55%. "Співвідношення буде приблизно однаковим, отже, сейлз-хауси вже не стануть демпінгувати для втримання клієнтів", - сказав Варениця.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас