Експерти: Найвдалішу рекламну кампанію президентських виборів створили для Ю.Тимошенко — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти: Найвдалішу рекламну кампанію президентських виборів створили для Ю.Тимошенко

5976
Аналітики у сфері реклами і піару підбили підсумки рекламної кампанії президентських виборів. За підрахунками фахівців, сумарні витрати всіх кандидатів складали близько 2,5 млрд гривень.
"Та незважаючи на проголошені бюджети рекламних кампаній як від 100 мільйонів Сергія Тігіпка або 90 мільйонів Арсенія Яценюка, зрозуміло, що цифри значно занижені", - заявив голова Союзу рекламістів України Євген Ромат.
За словами фахівців, всі кандидати, як правило, замовляли креативну рекламу, але в результаті вибирали традиції, як С.Тігіпко, який пропагував нові ідеї, але за допомогою традиційних форм.
Звісно, не обійшлося і без чорного піару. До найбільш помітного аналітики відносять скандали, пов'язані з національністю А.Яценюка і плакатами "Вона працює", які підняли шквал критики.
Як розповів голова Publicity Creating Валерій Курейко, вдалу рекламну кампанію створили для Юлії Тимошенко. "Була загадка, була інтрига, її звернення адресувалися безпосередньо до українців. Дуже вдалим був хід з поясненням, що "Вона - це Україна", - сказав він.
Невдалою Валерій Курейко назвав кампанію Комуністичної партії: "Вона була непомітною, що, безумовно, спричинило і рейтингові наслідки".
Також, на його думку, втрат зазнав А.Яценюк, який не зміг пояснити сенс своєї рекламної кампанії.
"А ось в другому турі рекламно-піарної боротьби перемогу, безперечно, отримав В.Янукович. Навіть враховуючи колапси і обмовки, він зміг зберегти упевненість у собі і своїй перемозі", - сказав фахівець.
За матеріалами:
ИнтерМедиа Консалтинг
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас