Страховики допоможуть самі собі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Страховики допоможуть самі собі

372
Страховики переходять на створення власних асистанс-компаній, нарікаючи на проблеми в роботі залученого асистансу. У перспективі це може принести компаніям значний прибуток в разі універсалізації компанії.
Страхове товариство "Іллічівське" заявило про створення власної асистуючої компанії. "Залученій асистанс-компанії не завжди вдається забезпечити якість роботи в разі зростання клієнтів у страховиків. Ще два-три роки тому можна було миритися з таким рівнем якості роботи. Але тепер, коли в кризових умовах залучення кожного нового клієнта стає витратним, основний акцент робиться на збереженні тих, що існують. Тому доводиться підвищувати якість сервісу", - заявив Юрій Гришан, голова правління компанії.
За його словами, перехід на власний асистанс проходить поетапно. На перших порах в роботу власному асистансу передадуть врегулювання випадків VIP-клієнтів, а протягом року - у міру побудови власного асистансу - йому буде переданий весь медичний портфель.
"За нашими розрахунками, це обходитиметься в 600 тис. грн. на рік. Поки власний асистанс ми створюватимемо лише по медицині, згодом залежно від якості його роботи, можливо, підключимо й інші види страхування", - додав він. У майбутньому компанія може виділитися в окрему юридичну особу, яка існуватиме як універсальна асистанс-компанія і надаватиме послуги іншим страховим компаніям.
Схожим шляхом пішла і СК "Оранта", яка заявила, що має намір розвивати свою компанію "Гарант-асистанс". "Ми маємо намір реформувати напрям врегулювання, створивши п'ять обласних центрів врегулювання, при цьому в кожній області будуть аварійні комісари", - розповів про плани компанії "Оранта" голова наглядової ради Олег Спілка.
Перехід страховиків до розвитку власних компаній можна пояснити оптимізацією витрат і небажанням інвестувати в розвиток чужих СК. Крім того, від рідної асистанс-компанії можна добитися необхідного рівня якості та уніфікації процедур з врегулювання, чого не можна чекати від залученої компанії.
"Ми неодноразово стикалися з проблемою незадоволення клієнта наданими консультаціями, неповнотою збору документів, із затримкою під час їх збору. Тому ми були змушені відмовитися від їхніх послуг. Особливо складні випадки в медстрахуванні, адже страховик не завжди може розібратися, чи мав асистанс рацію, відмовивши клієнтові в певному виді медичних послуг. Та і з економічної точки зору залучений асистанс вигідний при невеликому страховому портфелі, коли утримувати свій штат дорого", - відзначив Дмитро Грицута, голова правління СГ "ТАС". За оцінками страховиків, на врегулювання ДТП в залученій асистанс-компанії іде близько 300-350 грн., тоді як у власній компанії це обійдеться набагато дешевше.
В той же час для побудови прибуткової асистанс-компанії необхідно два-три роки. "В Україні існує декілька компаній, які залучають асистанс-компанію, утримують штат аварійних комісарів або створюють свою компанію. Але, як показує досвід, кептивний асистанс нікому не вдалося зробити універсальним, він обслуговує лише материнську структуру. По-перше, для побудови універсальної компанії потрібні великий штат співробітників і високі адмінзатрати, що не кожен страховик може собі дозволити. А на окупність цей бізнес вийде в разі обслуговування двох-трьох великих страховиків не раніше, ніж через три роки", - розповів Андрій Семенов, екс-директор асистанс-компанії Eclis, нині директор компанії Ukrainian Loss Adjusters.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас