IBOX відновила роботу терміналів
Компанія IBOX, що працює на ринку прийому платежів, відновила роботу терміналів. Про це повідомив директор департаменту розвитку партнерської мережі компанії Павло Вакуловський.
Разом з тим компанія не називає точної кількості терміналів, які відновили роботу.
У понеділок, зі слів Вакуловського, компанія також почала перераховувати платежі приватним клієнтам, які було прийнято в період з 28 січня.
IBOX направила дані про платежі великим компаніям-клієнтам, зокрема Альфа-банку, Приватбанку, компаніям AVON, "Білайн", "Київстар", "Астеліт", "МТС", "Воля", Vega й іншим і до 9 лютого прогнозує зарахування платежів на рахунки цих компаній.
Прес-служба оператора мобільного зв'язку компанії "Київстар" підтвердила Українським Новинам, що "Київстар" одержав від IBOX список абонентів, які поповнили рахунок 28-29 січня, і має намір розіслати SMS-повідомлення абонентам, коли гроші буде зараховано на рахунок.
Прес-служба провайдера телекомунікаційних послуг компанії "Воля" також повідомила Українським Новинам, що IBOX передав компанії реєстр платежів, кількість яких, за підрахунком "Волі", становить 2 тис. платежів.
Як повідомляло агентство, раніше IBOX повідомила про намір відновити роботу терміналів до 8 лютого.
29 січня відбувся збій, пов'язаний із проведенням планових робіт компанією IBOX, внаслідок чого було заблоковано роботу всіх терміналів компанії на території України.
Наразі у компанії налічується 5 300 терміналів по всій Україні.
За матеріалами: Українські Новини
Поділитися новиною