Контекстна реклама, як і раніше, приносить компанії "Яндекс" основний дохід — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Контекстна реклама, як і раніше, приносить компанії "Яндекс" основний дохід

419
Річний оборот "Яндексу" зріс в 2009 році на 14% в порівнянні з попереднім роком і склав 8,7 млрд руб. ($286,2 млн), йдеться в повідомленні інтернет-компанії. Виручку в доларовому вираженні за підсумками 2008 року "Яндекс" оцінював в $300 млн (тоді приріст рік до року складав понад 80% в доларах). Оборот "Яндекс.Україна" за минулий рік збільшився на 34,5% в гривні.
"Ми не можемо повністю відокремити український 'Яндекс' від російського, оскільки деякі платежі від українських рекламодавців ідуть безпосередньо до Москви, а російські користувачі, навпаки, можуть використовувати український трафік для реклами", - відзначив гендиректор "Яндекс.Україна" Сергій Петренко.
Основне зростання доходів "Яндексу" традиційно забезпечила контекстна реклама, доходи від якої збільшилися на 15%, а частка в загальному обороті компанії збільшилася з 85% до 86%. У доходах українського офісу контекстна реклама склала 88%, а приріст до минулого року - 38%. "Криза позначилася на середній сумі рекламного бюджету на одного клієнта - вона знизилася, але загальна кількість клієнтів за 2009 рік зросла", - відзначає комерційний директор "Яндексу" Олексій Третьяков. В Україні зростання кількості активних клієнтів "Яндекс.Директу" (система розміщення контекстної реклами) за підсумками року склало 80%.
"Яндекс" - один з найбільших пошукових сервісів в СНД. Інвестиційним фондам, серед яких Baring Vostok Capital Partners, International Finance Corporation, Intel Capital, Internet Search Investments, належать 61% акцій "Яндексу". 24% належить співробітникам компанії, близько 10% - колишнім співробітникам і приватним інвесторам, 5% - власникам опціонів.
Контекстна реклама минулого року була затребуваною завдяки низькій вартості. "За показником СРТ (Cost Per Thousand, вартість тисячі контактів.-ред.) інтернет зараз в Україні на третьому місці після ТБ і зовнішньої реклами", - говорить керівник цифрового відділу медіаагентства АІТІ/carat Анастасія Байдаченко. За її словами, СРТ в інтернеті складає близько 15 грн., для порівняння, в пресі - від 40 до 300 грн. Контекстна реклама виграє за ціною навіть в банерної. "Якщо для банерної рекламної кампанії потрібно мати бюджет від 50 тис. грн., то для контекстної реклами - від 1 тис. грн." - сказала Байдаченко.
В результаті ринок інтернет-реклами в минулому році показав зростання на 25%, до 131 млн грн. на тлі падіння показників інших медіа, відзначала в звіті дослідницька компанія Cortex (входить до найбільшого в Україні рекламного холдингу Publicis Groupe). "Завдяки активності рекламодавців кризи на ринку інтернет-реклами торік не було, - говорить менеджер з розвитку бізнесу Google в Україні Дмитро Шоломко. - Для компаній з сегментів дрібного і середнього бізнесу часто це єдиний ефективний спосіб реклами".
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас