Microsoft хоче обмежити рекламний бізнес Google в ЄС
Найбільший виробник програм, корпорація Microsoft, обурена великою часткою Goоgle на європейському ринку контекстної реклами. І має намір "порушити це питання" перед Єврокомісією.
Частка контекстної реклами від Google в Європі - 90%. В Microsoft же - всього два відсотки. На думку представника юридичної служби виробника ОС Windows Бреда Сміта, це не може не призвести до зловживань.
"Коли компанія має ринкову частку понад 90% в якійсь ключовій галузі, це неминуче викликає питання", - стверджує він.
Раніше домінуюче становище Google на ринку контекстної реклами в Європі викликало підозру у французького президента Ніколя Саркозі. Втім, поки що Єврокомісія ні на його заяви, ні на позицію Microsoft не відреагувала.
Нагадаємо, рекордний прибуток Google в 2009 році у розмірі $6,5 млрд значною мірою отриманий завдяки контекстній рекламі.
За матеріалами: bfm.ru
Поділитися новиною