Дослідження: Частка українців, які купують товари в гіпер- і супермаркетах, у 2009 р. зросла на 5 п.п. - до 73% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дослідження: Частка українців, які купують товари в гіпер- і супермаркетах, у 2009 р. зросла на 5 п.п. - до 73%

245
Частка українців, які здійснюють покупки в гіпермаркетах, супермаркетах і невеликих магазинах самообслуговування, в 2009 році склала 73%, що на 5 п.п. більше від показника за 2008 рік. Про це повідомила прес-служба компанії GFK Ukraine (Київ) із посиланням на результати дослідження ринку роздрібної торгівлі України в 2009 році, яке проводилося в листопаді-грудні і в якому взяли участь 1003 респонденти в містах з населенням більше 50 тис. людей.
Згідно з повідомленням, в 2009 році ринки були основним місцем покупки для 17% українців проти 22% в 2008 році. "Покупка основної частини продовольчих товарів на ринках понад усе характерна для жителів південного регіону, тоді як кияни купують на ринках найменше в порівнянні з іншими жителями країни", - додають в компанії.
За результатами дослідження, основними параметрами вибору місця здійснення покупки є зручне місцерозташування, прийнятний рівень цін і широкий асортимент товарів.
За даними компанії, лідерами за кількістю покупок серед роздрібних мереж стали мережі "АТБ-маркет" з питомою вагою на рівні 14% (на 5 п.п. більше від показника за 2008 рік), "Сільпо" (11%, в 2008 році - 8%), далі йдують з мінімальним розривом "Фуршет", "Велика Кишеня", "Амстор" і Metro.
GfK Ukraine - українська дослідницька компанія, яка входить до міжнародної дослідницької мережі GFK Group, що об'єднує понад 115 компаній в 100 країнах світу.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас