Посилення обійшлося без реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Посилення обійшлося без реклами

370
Влада Києва значно підвищує вартість і посилює умови розміщення зовнішньої реклами в місті. Згідно підписаному в кінці грудня минулого року порядку розміщення зовнішньої реклами, тепер в процесі видачі дозволу буде більше учасників, а в ціну за оренду конструкцій входитимуть коректуючи націнки. Учасники ринку обурені непрозорістю прийняття цього рішення і готові відстоювати свої інтереси в суді.
В розпорядженні опинилася копія "Порядку розміщення зовнішньої реклами в Києві" №1423, датованого 23 грудня минулого року. Це базовий документ для галузі, але, за словами учасників ринку, він не проходив громадських слухань, більше того, документ досі не опублікований. Начальник управління Київської міськдержадміністрації з питань реклами Ольга Щепак підтвердила, що документ вже підписаний. На питання, чому рішення не було опубліковане, вона не відповіла.
Документ передбачає створення нового органу, що бере участь у прийнятті рішень про видачу дозволів на установку рекламних конструкцій. До компетенції комісії з питань розміщення реклами входитимуть висновки про видачу і продовження дозволів і питання цінової політики, тоді як до цих пір її рішення носили рекомендаційний характер. При цьому головне управління з питань реклами при Київській міськдержадміністрації розглядатиме заяви і прийматиме рішення про пріоритет заявника на установку конструкції, а КП "Київреклама" - підписувати договори і приймати платежі.
Новий порядок розміщення зовнішньої реклами також змінює цінову політику міськдержадміністрації. Зокрема, ним вводяться коректуючи коефіцієнти, наприклад за неохайний стан рекламної конструкції, що підвищують вартість оренди в 1,75-2 рази. "Окрім цього, операторів зобов'язали погоджувати дозволи з управлінням з благоустрою, що раніше також було необов'язково", - говорить глава координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко.
Учасники ринку обурені діями міськдержадміністрації. "Не зрозуміло, чому рішення приймаються підпільно. У міськадміністрації йдуть якісь процеси, але їх результати не публікуються", - говорить гендиректор BigBoard Group Аскольд Шестунов. Він відзначає, що прийняті поправки не лише нівелюють торішнє зниження тарифів, але і збільшують ціни на деякі конструкції. Нагадаємо, в квітні минулого року Київська міськдержадміністрація опублікувала проект розпорядження про скасування введеного в жовтні 2008 року 30-процентного підвищення тарифів на оренду конструкцій. Рішення було прийняте у зв'язку з падінням ринку зовнішньої реклами на 50-65% в I кварталі 2009 року.
На думку гендиректора агентства "Луверс" Олександра Нощенка, деякі вимоги з підтримки порядку практично неможливо виконати. "Наприклад, самоклейкі оголошення - це гігантська проблема. Ми і раніше намагалися неодноразово її вирішити, але за всіма конструкціями неможливо прослідкувати. Замість того, щоб штрафувати операторів, краще б служби ходили по цих оголошеннях і штрафували компанії за нелегальну рекламу", - сказав Нощенко. Втім, оператори сподіваються, що ще зможуть вплинути на позицію міської влади. "Будемо Зустрічатися з міськадміністрацією, аргументовано доводити необґрунтованість деяких пунктів", - говорить Нощенко. "А в разі потреби ми готові відстоювати свої інтереси в суді", - додає Аскольд Шестунов.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас