Банкрутство JAL змусить японські компанії змінювати пенсійні програми


Банкрутство JAL змусить японські компанії змінювати пенсійні програми

Банкрутство Japan Airlines Corp. може стати стимул-реакцією для таких компаній, як Hitachi і Toyota Motor Corp., найбільших приватних працедавців в Японії, аби розібратися з їх дефіцитними пенсійними планами.

Дефіцит 278 провідних японських компаній із їх пенсійних програмах в 2009-у фінансовому році склав 21,5 трлн. єн ($235,7 млрд.), на 50% більше в порівнянні з попереднім роком, відповідно до даних токійського Daiwa Institute of Research. Незабезпечені зобов'язання Hitachi склали 1,1 трлн. єн - це втричі більше дефіциту, який призвів до банкрутства національного авіаперевізника Японії.

Пенсійні плани страждають від двадцятирічного спаду на ринках, старіння населення і залежності від пакетів, які виділяються співробітникам, які ніяк не пов'язані з результатами діяльності компаній. Корпорації насилу заробляють гроші в умовах кризи і з легкістю втрачають їх на програмах пенсійного забезпечення.

Зменшення пенсійних виплат можуть статися в багатьох японських компаніях, говорять аналітики. Компанії відстають із своїх зобов'язань в середньому на 16% за даними дослідницької фірми Greenwich Associates. Вони направлятимуть більше майбутніх заробітків для покриття розриву у фінансуванні і в той же час попросять пенсіонерів узяти на себе частину тягаря. Проте, особливих побоювань дана ситуація доки не викликає - в 2003 р. розрив між обіцяним фінансуванням і реальним складав цілих 38%.

Почти 23% з 126 млн. чоловік, що живуть в Японії, цього року будуть старші 65 років, в порівнянні з 13% в США, згідно даним, зібраним Bloomberg.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування