Саркозі примусив Renault зберегти свої збиткові заводи у Франції — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Саркозі примусив Renault зберегти свої збиткові заводи у Франції

Казна та Політика
297
Президент Франції Ніколя Саркозі фактично змусив Renault змінити стратегію і змінити плани перенесення виробництва нової моделі Clio IV з Франції до Туреччини.
За декілька днів до зустрічі голови автомобільного концерну Карлоса Гона з президентом Саркозі міністр промисловості Франції Крістіан Естрозі заявив, що уряд не дозволить Renault переносити виробництво, і не виключив, що уряд може збільшити частку в компанії до 20% (зараз - 15%), аби більше контролювати її стратегію.
"Якщо французький автомобіль призначається для продажу у Франції, то він повинен вироблятися у Франції, - пояснив міністр. - Можливо, збільшення частки стане психологічним кроком, який змусить їх зрозуміти, що ми не дозволимо французькому автопрому розвиватися своїм ходом".
На зустрічі міністр пояснив Карлосу Гону, що держава виділяє гроші на підтримку автопрому не для того, щоб французькі заводи переїжджали за кордон. У лютому 2009 року уряд Франції виділив Renault і Peugeot Citroen по 3 млрд євро в обмін на обіцянки не закривати заводи в країні і зберегти робочі місця.
"Я категорично не згоден з тим переконанням, що крупні компанії не мають національності лише тому, що вони є світовими", - підтримав міністра французький президент.
З чуток, мотивуючи намір встановити суворіший контроль над підприємствами, Ніколя Саркозі навіть заявив: Renault - c'est moi (Renault - це я), перефразувавши тим самим знаменитий вислів, нібито виголошений Людовіком XIV.
Уже вирішено, що держава направить свого представника до комітету стратегічного планування Renault. Пізніше комерційний директор концерну Жером Стіл заявив, що рішення про перенесення запланованого на 2013 рік виробництва Clio IV в турецьке місто Бурсу ще не прийняте.
В звіті інвестброкерів Nomura Equity Research говориться, що в 2010 році єдиний продукт, який розходитиметься на ринку, - "це сімейство Megane/Scenic". Найбільші вигоди Renault може отримати завдяки розширенню присутності на ринках (40% всіх продажів), що розвиваються, і локалізації виробництва в цих країнах.
За матеріалами:
NEWSru.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас