485
Microsoft може втратити свій рекламний бізнес на платформі Facebook
Компанія Microsoft Corp., яка є інвестором Facebook Inc., втратила частину свого рекламного бізнесу в цій соціальній мережі та обговорює переглянуту угоду через те, що може втратити ще більше.
Facebook вже перестала користуватися послугами Microsoft з продажу графічних банерів на деяких міжнародних ринках. Не виключено, що соціальна мережа також може відмовитися від послуг Microsoft в США, уточнює Bloomberg.
Найбільша в світі соціальна платформа Facebook вважає за краще просувати контекстну рекламу на сторінках своїх користувачів. Ці оголошення є ефективнішими та інтерактивнішими. Microsoft розміщує свою рекламу у вигляді банерів на групових сторінках і сторінках з фотографіями. Експерти кажуть, що банери не настільки ефективні, та і керівництво мережі добивається більшого контролю за рекламним бізнесом в Facebook.
Зміна моделі співпраці сталася після того, як два роки тому Microsoft інвестувала в Facebook $240 млн. Проте компанія досі має право на розміщення реклами при пошуку на Facebook. Крім того, нові обмеження суттєво не вплинуть на доходи компанії, оскільки вона зможе розмістити оголошення своїх рекламодавців на інших соціальних сайтах. На даному етапі Microsoft може втратити як клієнтів лише великі компанії роздрібної торгівлі, які ні в якому разі не бажають полишати Facebook.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною
Також за темою
Kindle отримав AI-помічника, який пояснює сюжет книги без спойлерів
Apple готується підвищити ціни на iPhone і MacBook у 2026 році
Компанія SpaceX анонсувала оновлення Starlink з 2026 року
Volkswagen вперше за 88 років закриває завод у Німеччині
Італія, Мальта і Болгарія виступили проти використання російських активів для кредиту Україні
Продаж земельної ділянки — що врахувати перед угодою
