0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

Авіабудівники добилися від держави безпрецедентних пільг


Авіабудівники добилися від держави безпрецедентних пільг

Законопроект №2515 "Про внесення змін до деяких законів щодо державної підтримки літакобудівної галузі" депутатів Партії регіонів В'ячеслава Богуслаєва і Ярослава Сухого був прийнятий в другому читанні і в цілому 345 голосами. Документ передбачає звільнення літакобудівних підприємств від сплати ПДВ при імпорті необхідної у виробництві продукції (окрім підакцизної), а також від сплати земельного податку на ділянки, які використовуються для виробництва літаків або агрегатів для них. Пільговий період буде введений до 2016 року.

Також передбачається низка пільг при визначенні розмірів амортизації основних фондів і формуванні валових доходів. Закон встановлює три режими амортизації устаткування: звичайний, бонусний і прискорений, при цьому бонусна амортизація може застосовуватися до нового устаткування. Термін оплати постачань збільшується з 90 днів до 180. Планується і спрощення митних процедур. Список підприємств, для яких діятимуть ці преференції, має бути затверджений Кабміном за участю Мінпромполітики.

"Передбачається, що завдяки отриманню компаніями пільг витрати на виробництво будуть істотно знижені", - відзначають в Мінпромполітики.

Податкові пільги створять можливості для виконання вітчизняними авіабудівниками зобов'язань з експортних постачань літаків і двигунів, заявив під час розгляду законопроекту у Верховній раді голова парламентського комітету з питань податкової і митної політики Сергій Тєрьохін. Зокрема, йдеться про міжнародні контракти з Лівією на постачання Ан-74, з Росією - на Ан-148, Індією - на ремонт і модернізацію літаків Ан-32, Китаєм - на постачання авіаційних двигунів для літаків Л-15. "Впровадження норм законопроекту дасть можливість впродовж найближчих трьох років збільшити обсяг виробництва продукції в 2,4 разу - з 7,8 млрд грн. до 19 млрд грн., надходження до бюджету - в 2,2 разу - з 800 млн грн. до 1,8 млрд грн." - сказав депутат. "Це дуже хороший закон, який допоможе нам реалізувати проекти в літакобудуванні", - вважає гендиректор ХДАВП Анатолій Мяліца.

Найбільші в світі виробники авіаційної техніки - країни Євросоюзу і США - давно надають преференції своїй авіаційній промисловості, відзначає співавтор законопроекту, голова ради директорів компанії "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв. "У нас же авіаційна промисловість працювала виключно на власні кошти. В результаті наші підприємства стали неконкурентоспроможними. Пільги, передбачені цим проектом, складають загалом до 7% собівартості виробництва", - сказав Богуслаєв.

Для порівняння: ЄС компенсує до 30% собівартості виробництва французького концерну Airbus, також до третини собівартості виробництва компанії Boeing компенсується з федерального і місцевих бюджетів США. "За єдиним фондом субсидій лише Євросоюзу щороку витрачається близько 40 млрд євро", - додає Сергій Тєрьохін.

Олена Синіцина, Олександр Чорновалов

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua
Опитування