General Motors: Китайський ринок - наш вихід
Найбільший американський автовиробник не зможе розрахуватися з Міністерством фінансів по позиках, отриманих від адміністрації США, якщо концерну не вдасться забезпечити стабільний рівень прибутку в поточному році. Нарощування своєї присутності на ринку Піднебесної, яка обігнала за підсумками минулого року традиційного світового лідера автопродажів, США, - є найбільш ефективним, якщо не єдиним, способом повернути корпорацію до прибутковості. Таку думка висловлює експерти і топ-менеджмент американського гіганта, передає CNN.
За підсумками минулого року обсяг продажів продукції GM в КНР зріс на 67% в порівнянні з аналогічним періодом позаминулого року, тоді як відповідний показник на американському ринку зменшився на 30% проти 2008 року. Сукупний обсяг продажів авто на внутрішньому ринку поки перевищує експорт до Китаю, але ця різниця нестримно скорочується і, на думку президента з міжнародних операцій GM Тіма Лі, незабаром ситуація зміниться з користь Китаю.
На думку аналітика в області автомобільної промисловості CSM Worldwide Майкла Робінета, Азія - дуже перспективний регіон для автомобілебудівників; вкладені в цей регіон кошти обов'язково принесуть свої дивіденди, вважає експерт. З ним погоджується директор відділу промислових досліджень автогрупи IHS Global Insight Ребека Лінланд (Rebecca Linland), яка вважає, що китайський ринок зможе значною мірою допомогти GM відновитися після банкротства, але для повернення концерну до прибутковості, на думку експерта, необхідне зростання продажів у всій Північній Америці.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною