Ринок розкоші Німеччини залишився стабільним — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ринок розкоші Німеччини залишився стабільним

186
Незважаючи на кризу, німецький ринок товарів преміум-класу за результатами 2009 року виявився в трійці великих в світі. Про це стало відомо під час дослідження, проведеного аудиторською компанією Roland Berger. Як повідомляє агентство АР, скоротилися лише обсяги продажів автомобілів і меблів, відповідно на 15 і 6 відсотків. Збитки були компенсовані за рахунок зростання у всіх інших областях. Так, наприклад, коштовностей в минулому році було продано на 2 відсотки більше, ніж роком раніше.
"Німеччина продовжує залишатися одним зі світових лідерів на ринку товарів і послуг преміум-класу", - відзначив експерт компанії Roland Berger Філіпп Байль. Цей ринок, незважаючи на кризу, показав свою стабільність. У окремих областях, якраз за обсягом виробництва автомобілів преміям-класу і меблів Німеччина є світовим лідером. Скорочення продажів тут змогло компенсувати зростання попиту на інші товари класу люкс, таких як косметика і годинники, прикраси і коштовності, одяг.
В сегменті модного одягу в минулому 2009 році істотно зросли обсяги продажів у традиційних модних будинків, що використовують ручну роботу і що славляться високою якістю. Продажі парфумерії, косметики і шампанського змогли стриматися на рівні 2008 року.
Що стосується годинників, то тут найбільшим успіхом користувалися класичні моделі й відомі фірми. Ціновий сегмент до 8 тисяч євро залишився стабільним. А попит на штучний годинник, вартістю понад 50 тисяч серйозно впав, відзначають в Roland Berger.
Виграв від кризи, за словами експертів, ринок коштовностей. Все більше людей в нестабільні часи прагнуть вкласти свої гроші у вічні цінності. Саме цим, як повідомляє Wirtschafts Woche, експерти і пояснюють прагнення багатьох відомих виробників прикрас відкрити свої магазини в Німеччині.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас