Для General Motors китайський ринок може незабаром стати найбільшим
За даними Китайської асоціації виробників автомобілів, продажі автомашин в КНР торік досягли 13,6 млн. Тим самим, Китай зрушив з першого місця США, де було продано всього 10,4 млн. машин.
Топ-менеджери General Motors вважають, що залишилося зовсім мало часу до того моменту, коли їх компанія також продаватиме більше автомобілів у Китаї, ніж на своєму внутрішньому ринку.
Кажучи про підсумки діяльності GM в Китаї в 2009 р., Тім Лі, президент міжнародного підрозділу американської компанії, заявив, що цей рік був дуже вдалим. "Ми росли в 2009 р. і маємо намір продовжити зростання і в цьому році", - відзначив Лі.
GM було продано близько 1,83 млн. автомобілів у Китаї торік і 2,07 млн. автомобілів і вантажівок у США. Компанія є лідером продажів у Китаї з часткою 13,4% ринку, і ця частка продовжує зростати. У 2008 р. вона складала 11,3%. На своєму домашньому ринку General Motors стійко втрачає позиції - там її частка впала вже до 19,9%.
Лі відмовився передбачити, коли саме настане час, коли його компанія почне продавати більше автомобілів у КНР, ніж в США, але підкреслив, що усередині автовиробника існує здорова конкуренція за те, який саме ринок вважатиметься найбільшим для GM.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною