Американський пошуковик так і не з'явився на Mail.ru — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Американський пошуковик так і не з'явився на Mail.ru

719
Американська пошукова система Google так і не з'явилася на головній сторінці другого за розмірами порталу рунету Mail.ru. З січня Google повинен був змінити "Яндекс", який не захотів більше розміщувати свій пошук на Mail.ru без згадки, що це його власна технологія. Джерела на інтернет-ринку не виключають, що угода Mail.ru і Google могла викликати незадоволеність в адміністрації президента РФ, як це вже було в 2008 році, коли Google не зміг укласти аналогічну угоду з Rambler.
Mail.ru оголосив про зміну партнера з пошуку і контекстної реклами 15 грудня минулого року. У повідомленні компанії говорилося, що з нового року місце "Яндекса" повинен був зайняти американський Google. Пошук на Mail.ru повинен був монетизуватись за допомогою системи контекстної реклами AdSense, що належить Google. "Яндекс" відмовився розміщувати свій пошук на порталі Mail.ru без брендування пошукового рядка (контракт закінчився наприкінці минулого року).
Але з нового року пошукова система Google на головній сторінці Mail.ru так і не з'явилась. "Наш контракт з Google передбачає, що в Mail.ru є право використовувати як пошукові технології цієї компанії без згадки бренду Google, так і свої власні. Також можливе їх спільне використання. Зараз ми використовуємо наші пошукові технології. Що стосується пошукової реклами, то нам її надає Google", - заявив вчора Ъ гендиректор Mail.ru Дмитро Гришин. Джерело, близьке до компанії, додає, що насправді в компанії був план протестувати власний пошук. "Результати тестів перевершили очікування, тому тестування вирішили продовжити", - стверджує він. "За нашими спостереженнями, зараз на сторінці Mail.ru стоїть їх власний пошук Gogo.ru. В той же час контекстна реклама там вже від Google", - говорить головний редактор "Яндекса" Олена Колмановська. Переговори з Mail.ru з пошуку вже не ведуться, підкреслює вона. Глава Google в Росії Володимир Долгов повідомив, що "лише вчора повернувся в країну і не в курсі поточних подій". "Mail.ru обіцяв поставити пошук в січні, але точну дату не називав. Тому не виключено, що вони зроблять це вже після новорічних свят", - заявив пан Долгов.
За даними liveinternet.ru, частка "Яндекса" в пошукових запитах в грудні - 47,9%, Google - 35,1%, Mail.ru - 8,9%.
Проти операції виступила адміністрація президента РФ, запевняє джерело в одній з російських інтернет-компаній. Воно нагадує, що півтора роки тому Google вже опинявся в аналогічній ситуації. Тоді компанія Rambler Media (контролюється "Проф-медиа" Володимира Потаніна) оголосила про продаж Google 100% систем контекстної реклами ЗАТ "Бегун" за $140 млн. В умовах угоди також фігурувало використання Rambler пошукової технології Google і технології контекстної реклами AdSense на російськомовних інтернет-сервісах Rambler.
Але наприкінці жовтня 2008 року федеральна антимонопольна служба відхилила клопотання Google. У службі стверджували, що Google недостатньо детально розкрив інформацію про діяльність дочірніх структур. Але джерела на інтернет-ринку стверджували, що причиною відхилення клопотання є незадоволеність операцією адміністрації президента. Вчора в прес-службі адміністрації президента не змогли дати коментар з цього питання. Прес-секретар Mail.ru Валерія Комісарова відмовилася вчора від коментарів.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас