Peugeot "змінює лева"
Французька автомобілебудівна компанія Peugeot переходить до нової політики наступу, повідомляє ИТАР-ТАСС із посиланням на голову підприємства Жан-Марка Галя.
Для початку компанія внесе деякі зміни до своєї емблеми. Символ торговельної марки, відомої сьогодні у всьому світі, який з'явився ще в 1858 році, - лев, що стоїть на задніх лапах, - як і раніше прикрашатиме автомобілі Peugeot. Проте його контури стануть витонченішими, лінії тоншими.
Слідом за оновленням образу компанія має намір запустити 14 нових моделей протягом 2010-2012 років, повідомив Галь. Першою буде представлена 408 модель. Презентація цього седану бізнес-класу відбудеться 25 січня в Китаї - країні, для якої автомобіль призначений в першу чергу.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною