Роздрібні продажі в США на різдвяному тижні збільшились на 2,3%
Роздрібні продажі в США через магазини, що працюють не менше одного року, на різдвяному тижні виросли на 2,3% в порівнянні з тим же періодом минулого року завдяки покупкам подарунків в останню хвилину, свідчать дані International Council of Shopping Centres (ICSC) і Goldman Sachs.
За підсумками всього грудня показник збільшиться приблизно на 2%, наводить дані компаній агентство Bloomberg.
"Споживачі знову чекали останньої хвилини, аби завершити різдвяні покупки", - сказано в повідомленні ICSC. Погані показники тижнем раніше були обумовлені сильними снігопадами, вважають експерти.
Загальний обсяг роздрібних продажів без врахування автомашин і палива в період між Днем подяки і Різдвом (з 1 листопада по 24 грудня) збільшився в США, незважаючи на проблеми в економіці, на 3,6% в порівнянні з минулим роком, свідчать дані дослідницького центру SpendingPulse, що входить в MasterCard.
Враховуючи, що цього року між святами було на один робочий день більше, ніж торік, реальне збільшення виявилося меншим - близько 1%, проте роздрібні оператори впевнені, що нинішній сезон виявився істотно кращим, ніж торішній.
Проте Національна федерація рітейлерів прогнозує скорочення продажів в листопаді та грудні на 1% відносно минулого року - до $437,6 млрд. Ці оцінки засновані на даних міністерства торгівлі США і не враховують показники автодилерів, АЗС і ресторанів.
За даними федерації, торік різдвяні продажі скоротилися на 3,4%. На думку ICSC, торішній сезон був найгіршим з початку ведення підрахунків 40 років тому.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною