Українці в 2 рази частіше купують уживані автомобілі, ніж нові — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці в 2 рази частіше купують уживані автомобілі, ніж нові

1020
За підсумками 2009 рок обсяг вторинного авторинку в Україні в два рази перевищить показники первинного ринку і складе близько 300 тисяч автомобілів. Такі дані представили експерти Асоціації дилерів автомобілів з пробігом і компанії "Чойс Юкрейн".
Первинний автомобільний ринок України демонстрував стійке і глибоке падіння впродовж всього року. В результаті за рік за обсягами реєстрацій нових автомобілів Україна скотилася з 7 на 14 місце в Європі (дані АСЕА за 11 місяців 2009 років в порівнянні з аналогічним періодом 2008 року).
Масштаби обвалу ринку нових автомобілів в нашій країні воістину катастрофічні - кількість реєстрацій за рік скоротилася на 73,8 %. За цим показником Україну обігнали лише Ісландія (-78,6 %), де в 2008 році був зафіксований дефолт, і Латвія (-80,5 %), де первинний авторинок практично зник.
На вторинному ринку кризові явища були не настільки істотними - обсяги перепродажів автомобілів скоротилися лише на 25%.
В той же час, ввозити як нові, так і уживані машини стало економічно невигідно через високі митні збори, тому імпорт практично зник.
"За результатами року продажі автомобілів на первинному ринку складають близько 160 тисяч. І всього 2,5 тисяч машин було ввезено до України з-за кордону, - говорить Тарас Коваленко, глава Асоціації дилерів автомобілів з пробігом. - Зате показники ринку перепродажів досягли позначки 300 тисяч автомобілів".
"В нинішньому році ринок уживаних автомобілів в 2 рази перевищує показники обороту нових машин. Щомісячний обсяг операцій з перепродажу автомобілів усередині країни коливався в межах 20-30 тисяч, тоді як на ринку нових автомобілів щомісячно продавалося 11-12 тисяч транспортних засобів", - відзначив Максим Раснер, директор компанії "Чойс Юкрейн".
Пожвавлення вторинного ринку пояснюється тим, що цей сегмент у меншій мірі залежить від кредитування, а тому він не так сильно постраждав від кризи, відзначають експерти.
Зниження доходів населення безпосередньо позначилося на споживчих перевагах українців - великою популярністю у 2009 році користувалися недорогі автомобілі. На первинному ринку лідирували такі марки, як Hyundai, Chevrolet, Dacia, Daewoo, Kia, Geely, Skoda, Chery, ЗАЗ, ГАЗ, ВАЗ. Серед автомобілів з пробігом 30% всіх продажів припало на автомобілі ВАЗ, друге місце зайняла марка Daewoo, а на третьому - Volkswagen.
Політика автомобільних дилерів стимулювала попит на вторинному ринку. Продавці усе більше концентруються на послугах комісійного перепродажу автомобілів і автосервісі, повідомляє autoweek.com.ua.
За матеріалами:
Подробности
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас