1020
Українці в 2 рази частіше купують уживані автомобілі, ніж нові
За підсумками 2009 рок обсяг вторинного авторинку в Україні в два рази перевищить показники первинного ринку і складе близько 300 тисяч автомобілів. Такі дані представили експерти Асоціації дилерів автомобілів з пробігом і компанії "Чойс Юкрейн".
Первинний автомобільний ринок України демонстрував стійке і глибоке падіння впродовж всього року. В результаті за рік за обсягами реєстрацій нових автомобілів Україна скотилася з 7 на 14 місце в Європі (дані АСЕА за 11 місяців 2009 років в порівнянні з аналогічним періодом 2008 року).
Масштаби обвалу ринку нових автомобілів в нашій країні воістину катастрофічні - кількість реєстрацій за рік скоротилася на 73,8 %. За цим показником Україну обігнали лише Ісландія (-78,6 %), де в 2008 році був зафіксований дефолт, і Латвія (-80,5 %), де первинний авторинок практично зник.
На вторинному ринку кризові явища були не настільки істотними - обсяги перепродажів автомобілів скоротилися лише на 25%.
В той же час, ввозити як нові, так і уживані машини стало економічно невигідно через високі митні збори, тому імпорт практично зник.
"За результатами року продажі автомобілів на первинному ринку складають близько 160 тисяч. І всього 2,5 тисяч машин було ввезено до України з-за кордону, - говорить Тарас Коваленко, глава Асоціації дилерів автомобілів з пробігом. - Зате показники ринку перепродажів досягли позначки 300 тисяч автомобілів".
"В нинішньому році ринок уживаних автомобілів в 2 рази перевищує показники обороту нових машин. Щомісячний обсяг операцій з перепродажу автомобілів усередині країни коливався в межах 20-30 тисяч, тоді як на ринку нових автомобілів щомісячно продавалося 11-12 тисяч транспортних засобів", - відзначив Максим Раснер, директор компанії "Чойс Юкрейн".
Пожвавлення вторинного ринку пояснюється тим, що цей сегмент у меншій мірі залежить від кредитування, а тому він не так сильно постраждав від кризи, відзначають експерти.
Зниження доходів населення безпосередньо позначилося на споживчих перевагах українців - великою популярністю у 2009 році користувалися недорогі автомобілі. На первинному ринку лідирували такі марки, як Hyundai, Chevrolet, Dacia, Daewoo, Kia, Geely, Skoda, Chery, ЗАЗ, ГАЗ, ВАЗ. Серед автомобілів з пробігом 30% всіх продажів припало на автомобілі ВАЗ, друге місце зайняла марка Daewoo, а на третьому - Volkswagen.
Політика автомобільних дилерів стимулювала попит на вторинному ринку. Продавці усе більше концентруються на послугах комісійного перепродажу автомобілів і автосервісі, повідомляє autoweek.com.ua.
За матеріалами: Подробности
Поділитися новиною
Також за темою
Поширені помилки при купівлі смартфона, які зіпсують користування
США вважають, що ЄС може відмовитись від російського газу протягом року
Індія планує розбудувати залізницю на кордоні з Китаєм на випадок війни — Bloomberg
Чим iPhone 17 відрізняється від iPhone 16
У Gmail з’явився нові функції: персоналізовані акції та трекінг замовлень
YouTube запускає багатомовний аудіофункціонал для авторів