Швейцарські виробники годинників сподіваються на свята — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Швейцарські виробники годинників сподіваються на свята

140
Ще зовсім недавно багатотисячні або навіть багатомільйонні бонуси банківських топ-менеджерів були причиною стрімкого зростання продажів люксових товарів, у тому числі годинників ручної роботи вартістю в тисячі доларів. Тому дефіцит ліквідності й важкі умови кредитування ударили і по виробництву швейцарських годинників - галузі з оборотом в 17 млрд швейцарських франків (близько $16,4 млрд).
Зараз компанії переживають найважчі часи з 1970 р.: експорт швейцарських годинників у листопаді впав на 11% в порівнянні з минулим роком - люксові товари ще потрібні покупцям в Азії, а експорт в США впав на 21%. Продажі Rolex в 2009 р., ймовірно, впадуть до $3 млрд в порівнянні з піковими $4 млрд, відзначає аналітик Kepler Capital Markets Джон Кокс (Rolex не розкриває обсяг продажів і прибутку).
Але перед Різдвом продавці годинників побачили невеликий підйом. "Ситуація точно краща, ніж торік", - радіє власник London Jeweler в Манхассеті (штат Нью-Йорк).
Великі надії продавці покладають і на січень, коли банки мусять виплатити перші бонуси за підсумками 2009 р.: на Різдво зазвичай дарували годинники вартістю в тисячі доларів, а на бонуси купують вироби вартістю в $100 000 або більше. Але банківські бонуси цього року можуть бути надто обмеженими, і доки не зрозуміло, скільки грошей залишиться на годинники.
Ще одна проблема - ціни: зміцнення швейцарського франка і зростаючі ціни на золото стимулювали виробників провідних годинникових брендів підняти вартість своєї продукції, особливо на доларових ринках. Так, цією осені приватні Parmigiani Fleurier і Audemars Piguet збільшили роздрібні ціни, що рекомендувалися, на свої вироби на 10%, розповіли дистриб'ютори, що працюють з цими брендами. "Доводиться бути обережними, - відзначає Жан-Марк Жако, генеральний директор Parmigiani Fleurier (продає моделі вартістю вище $100 000 і чекає цього року невеликий збиток). - Виробники піднімають ціни через курси валют, вартість золота, а закінчують тим, що вартість подвоюється". Представник Audemars Piguet відмовився від коментарів.
Навіть незважаючи на зростання цін, покупці чекають знижок. "А коли я не можу зробити істотну знижку, більшість клієнтів вирушають до інших продавців, - говорить Ал Амстронг, колекціонер і продавець в Хартфорді (штат Коннектикут). - Так я вже втратив багато покупців".
За матеріалами:
Відомості
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас