PepsiCo буде виготовляти Pepsi і 7Up на потужностях "Сандори" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

PepsiCo буде виготовляти Pepsi і 7Up на потужностях "Сандори"

591
"Сандора" почала розлив напоїв Pepsi і 7Up 16 грудня, а з 1 січня займеться їх продажем через власні канали дистрибуції, повідомила вчора компанія. "Цей крок є завершальним етапом інтеграції 'Сандори' в PepsiCo", - наводяться в повідомленні слова глави "Сандори" Ніла Старрока.
З 2000 року в Україні напої Pepsi, 7Up і Mirinda розливалися на потужностях компанії "'Славутич' Carlsberg Group". Проте їй так і не вдалося налагодити успішні продажі - в 2005 році вона знизила виробництво Pepsi і припинила випуск 7Up і Mirinda. Випуск 7Up був відновлений лише в 2007 році, тоді ж компанія заявила, що "має намір істотно збільшити частку PepsiCo на ринку". Але в 2008 році, за заявою компанії, продажі Pepsi виросли лише на 3,3% в натуральному вираженні, а 7Up - впали на 9%. "Рівень дистрибуції ТМ 'PepsiCo' був в 5-6 разів нижчим, ніж пивних ТМ '"Славутич" Carlsberg Group'", - пояснив комерційний директор СП "Вітмарк-Україна" Ігор Топчій. На його думку, в компанії розуміли, що після придбання "Сандори" PepsiCo налагодить там самостійний розлив Pepsi і 7Up.
Припинення контракту з PepsiCo сталося в обумовлені раніше терміни, зазначив генеральний директор "Славутич 'Carlsberg Group'" Петро Чернишов: "Не дивлячись на це, відхід з портфеля Pepsi і 7Up для нас - серйозна втрата. У нинішньому році обсяг продажів напоїв цих марок склав близько 13%". Компанія не розголошує фінансові і виробничі показники за 2009 рік, але в 2008 році об'єм продажів складав 816 млн л. За словами пана Чернишова, його компанія вивчає можливості початку виробництва на своїх потужностях солодких газованих безалкогольних напоїв інших марок.
Плани з розвитку Pepsi і 7Up в PepsiCo і "Сандорі" не розголошують, уточнюючи лише, що напої продаватимуться в новій упаковці - PET на 1,5 л. Крім того, на ринок вийде ТМ Pepsi Light. "Перехід ТМ PepsiCo в портфель 'Сандори' означає посилювання конкуренції на ринку, - упевнений пан Топчій. - Почавши в нинішньому році продажі Pepsi і 7Up через свої дистриб'юційні канали в Одесі і Миколаєві, 'Сандора' збільшила їх реалізацію в регіонах в 2-3 рази". За його прогнозами, з початком національної дистрибуції компанія зможе збільшити продажі не менше, ніж в 5-6 разів за досить короткий час. "А через три роки не виключено, що навіть посуне з позицій лідера Coca-Cola, як це сталося в Росії", - вважає він. Отримати коментар в Coca-Cola вчора не вдалося.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас