"Ъ": Rambler Media попрощалася з Лондоном — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": Rambler Media попрощалася з Лондоном

Фондовий ринок
643
Акціонери медіахолдингу Rambler Media, що володіє пошуковою системою Rambler, ухвалили рішення про делістинг з Лондонської фондової біржі, покинути біржу Rambler може вже цього року. Процедуру делістингу підтримали власники 13,63 млн звичайних акцій, що еквівалентно 88,5% від загального числа акцій, або 99% від кількості тих, що проголосували. Згідно з правилами AIM, для делістингу потрібна згода не менше 75% голосів. Таким чином, делістинг відбудеться, сказано в повідомленні Rambler Media. Очікується, що акції Rambler Media припинять обіг на AIM 31 грудня 2009 року.
Про можливий делістинг Rambler Media повідомила 11 листопада цього року. Тоді російська "Проф-медіа" (володіє 54,54%) оголосила про зворотний викуп акцій Rambler через аукціон, брокером операції став банк ING. У Rambler Media пояснювали, що міноритарні акціонери страждають від низької ліквідності і, як наслідок, невисокої ціни паперів, а також того, що консолідація активів є частиною стратегії "Проф-медіа".
В процесі зворотного викупу "Проф-медіа" купила 3,15 млн акцій (20,5% від їх загальної кількості) по $6 за цінний папір. Витративши $18,9 млн, холдинг збільшив свою частку в Rambler Media з 54,54% майже до 75%. Паралельний лондонський підрозділ банку ING викупив 2 млн акцій за ціною $6 (13,03% акціонерного капіталу) на суму $12 млн. Таким чином, всього було викуплено 5,16 млн акцій (33,49%) на суму $30,9 млн. Федеральна антимонопольна служба (ФАС) схвалила операцію з доведення "Проф-медіа" свого пакету в Rambler більш ніж до 75%. 17 грудня компанія Rambler повідомила, що "Проф-медіа" викупила частку ING і консолідувала 88,03% акцій Rambler. Начальник відділу аналізу ринкової кон'юнктури Газпромбанку Андрій Богданов вважає, що викуп Rambler вигідний "Проф-медіа". "Якщо компанія сильно подешевшала й акціонери планують її розвивати, то є сенс провести викуп. В цьому випадку акціонерові не доведеться ділитися доходами, якщо справи компанії підуть вгору", - міркує Богданов.
Rambler Media володіє порталом Rambler.ru, інтернет-газетою Lenta.ru, сайтом порівняння товарів Price.ru, сервісом контекстної реклами "Бегун" та іншими активами. Виручка в I половині 2009 року склала $30,81 млн проти $50,7 млн за аналогічний період минулого року, EBITDA margin - 8,4% проти 17,3%. Основний акціонер - корпорація "Проф-медіа", що належить "Інтерросу" Володимира Потаніна.
Головна причина викупу акцій - IPO "Проф-медіа", вважають експерти, яке може відбутися вже наступного року. Але провести викуп мало сенс раніше, коли компанія Rambler коштувала істотно дешевше. Мінімальна капіталізація у Rambler була на початку року: 22 січня вартість компанії на LSE складала $27,3 млн. Вчора капіталізація компанії на біржі склала $85,5 млн. "Крім того, витрати Rambler на те, щоб бути публічною, не виправдані зважаючи на низьку ліквідність", - розповів аналітик "Трійки Діалог" Ганна Лепетухіна. За словами директора з корпоративних комунікацій Rambler Media Костантина Воронцова, на лістинг компанія витрачала за рік "декілька сотень тисяч доларів" - до $500 тис. Це майже 25% від суми виплаченого податку на прибуток Rambler Media за минулий рік.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас