рекламу покажуть по телефону — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

рекламу покажуть по телефону

437
Міжнародне агентство Out There Media, котре вже співпрацює з компанією "Київстар", вчора повідомило про укладання договору з "МТС-Україна". Цей вид реклами цікавий як канал комунікації з важкодоступною аудиторією, але доки залишається дуже дорогим для рекламодавців, зазначають учасники ринку.
Компанія "МТС-Україна" домовилася про співпрацю з міжнародним агентством мобільного маркетингу Out There Media, повідомив вчора галузевий сайт Telecompaper.com. В агентстві уточнили, що тепер МТС зможе розміщувати рекламу для своїх абонентів, використовуючи програмне забезпечення Mobucks, що належить агентству. Йдеться про банерну рекламі на wap-ресурсах оператора, а також SMS-розсилку. "Механізм співпраці практично нічим не відрізняється від розміщення реклами, наприклад, на сайті або телеканалі", - говорять в МТС.
Out There Media - міжнародне агентство із розміщення мобільної реклами. Його головний офіс розташований в Австрії, представництва - в США, Греції, Болгарії, Україні. Є офіційним партнером 15 операторів телекомунікацій в 14 країнах і охоплює понад 100 млн абонентів. Серед його міжнародних клієнтів - Coca-Cola, Sony Ericsson, Sony Pictures, BMW, McDonald`s.
З літа цього року Out There Media співпрацює з найбільшим оператором мобільного зв'язку "Київстар". Агентство провело дві рекламні кампанії для виробника мобільних телефонів Sony Ericsson. "Така співпраця дозволяє відчути реальні потреби ринку. Наше завдання - з невеликого бізнесу, який є зараз, побудувати систему, в рамках якої користувач мобільного зв'язку зможе отримувати лише потрібну йому інформацію", - заявив начальник департаменту послуг мультимедіа компанії "Київстару" Сергій Лещенко.
Загалом завдяки контрактам з "Київстаром" і МТС Out There Media має доступ до 40 млн мобільних пристроїв, або 80% абонентів мобільного зв'язку в країні, говориться в повідомленні. "Використання мобільної реклами було для нас позитивним досвідом, - зазначає глава представництва Sony Ericsson Mobile Communications International АВ в Україні Валерій Загидько.- По-перше, ми рекламуємося через продукт, який самі продаємо, а по-друге, це нестандартна комунікація, на яку чекав споживач". За його словами, такий вид реклами ефективніший за звичайну інтернет-рекламу. "Якщо в інтернеті показник click-through rate (співвідношення числа користувачів, що побачили рекламу, до кількості тих, хто перейшов за лінком) - до 1%, то через мобільний інтернет цей показник може бути втричі вищім", - говорить Загидько. За його словами, на цей вид реклами компанія виділила близько 10% медіабюджету.
Поки в Україні мобільна реклама залишається дорогою, а тому не настільки популярною, як в Європі. За даними дослідницької компанії Informa Telecoms & Media, в 2008 році світовий ринок мобільної реклами склав $1,72 млрд, а до 2013 року він зросте до $12,09 млрд. "Але в Україні Сpt (cost per thousand - вартість тисячі контактів з аудиторією) мобільної реклами може коливатись від 60 до 150 грн., тоді як в інтернеті - близько 15 грн.", - говорить директор із стратегічного планування підрозділу цифрових медіа АИТИ/carat Анастасія Байдаченко, додаючи, що при цьому мобільна реклама дозволяє контактувати з важкодоступною аудиторією - людьми, що активно користуються мобільним інтернетом.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас